Zbog povećanog broja upita i žalbi građana, koji su u raznim nagradnim igrama na internetu dali svoje osobne podatke, hrvatska Agencija za zaštitu osobnih podataka upozorava da u takvim slučajevima treba biti posebno oprezan.
Tijekom mjeseca kolovoza AZOP je zaprimio velik broj upita građana koji su koristeći društvenu mrežu Facebook dali svoje osobne podatke kao i fotografije osobnih iskaznica. Podatke su davali u sklopu nagradnih igara na lažnim Facebook stranicama Arena centra Zagreb, Westgate Shopping Cityja, City Centra One, Konzuma, Huaweija, INA Gas stationa i Lukoila.
Kao neovisno nadzorno tijelo u području zaštite osobnih podataka AZOP poziva građane na oprez kad daju svoje osobne podatke drugima, osobito putem interneta.
‘Mole se građani da s osobitom pažnjom i odgovorno postupaju sa svojim osobnim podacima te da iste ne prosljeđuju nepoznatim osobama kao i osobama čiji identitet nije moguće prethodno utvrditi. U konkretnim situacijama upućujemo da se iskazane informacije o nagradnim igrama na internetu/društvenim mrežama prethodno prije bilo kakve dostave ili otkrivanja svojih osobnih podataka provjeri vjerodostojnost predmetnih internetskih ili stranica društvenih mreža kao i vjerodostojnost samih nagradnih igara’, stoji u priopćenju AZOP-a.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....