Krajem siječnja svjedočit ćemo povijesnom spajanju najimpresivnijeg mosta preko rijeke Cetine, na 70 metara nadmorske visine povezat će se dva kraja mosta koji sada "vire" iz klisura i portala prilaznih tunela "Omiš" i "Komorjak", piše Slobodna Dalmacija.
Nedostaje još zadnje "pogurivanje" sekcije mosta, duge 12 metara, da bi prijelaz preko kanjona krške ljepotice iznad Omiša bio napokon spojen i to u vidljivoj duljini od 152 metara, dok je u tunelima "skriveno" po 30 metara nosača na obje strane.
Hrvatske ceste sada su objavile i video simulaciju koja prikazuje kako će izgledati završni podvig spajanja dvaju krajeva mosta te kako će se prethodno dvije sekcije dovesti u istu razinu.
- Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski.
Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve – pojasnili su nedavno iz HC-a za Slobodnu Dalmaciju na pitanje zašto dijelovi mosta trenutno nisu u istoj visini, jer je i golim okom, čak i s veće udaljenosti, vidljiva razlika od gotovo dva metra između istočnog i zapadnog dijela.
- Na mostu "Cetina" preostalo je još samo jedno potiskivanje od nekih 12 metara. Posljednje potiskivanje se očekuje krajem siječnja - otkrivaju iz "Hrvatskih cesta" (HC), investitora omiške obilaznice u sklopu koje se gradi i most.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....