SPEKTAKL IZNAD CETINE

Nema brige, sve će biti u redu: Iz HC-a objasnili kako će poravnati krajeve mosta o kojem je Hrvatska danima brujala

Na mostu "Cetina" preostalo je još samo jedno potiskivanje od nekih 12 metara, otkrivaju

Novi most iznad Cetine

 Cropix, HC/YouTube

Krajem siječnja svjedočit ćemo povijesnom spajanju najimpresivnijeg mosta preko rijeke Cetine, na 70 metara nadmorske visine povezat će se dva kraja mosta koji sada "vire" iz klisura i portala prilaznih tunela "Omiš" i "Komorjak", piše Slobodna Dalmacija.

Nedostaje još zadnje "pogurivanje" sekcije mosta, duge 12 metara, da bi prijelaz preko kanjona krške ljepotice iznad Omiša bio napokon spojen i to u vidljivoj duljini od 152 metara, dok je u tunelima "skriveno" po 30 metara nosača na obje strane.

Hrvatske ceste sada su objavile i video simulaciju koja prikazuje kako će izgledati završni podvig spajanja dvaju krajeva mosta te kako će se prethodno dvije sekcije dovesti u istu razinu.

- Istina je kako trenutno izvedeni dijelovi mostova nisu na istoj visini. Naime, zbog promjenljive visine poprečnog presjeka mosta prilikom svakog potiskivanja konstrukcija se pomiče i visinski.

Nakon posljednjeg potiskivanja obje strane će biti na istoj visini, tako da će se moći međusobno spojiti i cijela konstrukcija konačno fiksirati na ležajeve – pojasnili su nedavno iz HC-a za Slobodnu Dalmaciju na pitanje zašto dijelovi mosta trenutno nisu u istoj visini, jer je i golim okom, čak i s veće udaljenosti, vidljiva razlika od gotovo dva metra između istočnog i zapadnog dijela.

- Na mostu "Cetina" preostalo je još samo jedno potiskivanje od nekih 12 metara. Posljednje potiskivanje se očekuje krajem siječnja - otkrivaju iz "Hrvatskih cesta" (HC), investitora omiške obilaznice u sklopu koje se gradi i most.

image

Fotografije mosta iz listopada

Vojko Basic/Cropix
image

Fotografije mosta iz listopada

Vojko Basic/Cropix
image

Fotografije mosta iz listopada

Vojko Basic/Cropix
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 10:28