Gdje čuvate svoje maske? U džepu, zakopanu u torbi, na retrovizoru u autu ili na suvozačkom sjedalu, barem malo zaštićenu u plastičnoj vrećici za zamrzavanje...?
U jeku pandemije, s obvezom nošenja zaštitnih maski postavlja se i pitanje gdje čuvati višekratne perive maske kada ih skinemo koji put tijekom dana dok pijemo, jedemo... One jednokratne, nadamo se, nakon nošenja – bacite.
Što je onda rješenje?
Modna dizajnerica Đurđica Vorkapić (46) koja stoji iza poznatog i uspješnog brenda Hippy Garden dosjetila se patentirati inovativni proizvod - higijensku zaštitnu torbicu za masku. To je nešto što nam svima treba, a da toga nismo dosad bili ni svjesni.
- Iskreno, ideja je nastala iz opće potrebe. Maske su naša stvarnost, a pogledajte gdje ih sve nosimo: torbi, džepu, autu, zapravo na higijenski najneprihvatljivijim mjestima na kojima usput pokupe gomilu bakterija i prljavštine. Cilj higijenske zaštitne torbice je da se masku spremi na siguran način – rekla nam je Vorkapić.
Zaštitne torbice za masku proizvedene su u cijelosti u Hrvatskoj, a podstava im je, objašnjava Vorkapić, od certificiranog medicinskog materijala koji je vodootporan i antibakterijski, a koristi se u zdravstvenim ustanovama budući da zadovoljava visoke higijenske i zdravstvene standarde. Dostupne su zasad u desetak varijanti dizajna, ali postoji mogućnost personaliziranog otiska na torbice, koje su napravljene od materijala perivog na 60-90 stupnjeva, kao i većina višekratnih maski, stoga su i same torbice vrlo isplativo višekratno rješenje u aktualnoj situaciji.
- Kada vidim da ljudi nose maske u vrećicama za zamrzavanje, muka mi dođe. Ovo je sada i sigurno rješenje i istovremeno modni dodatak i za muškarce i za žene, a maloprodajna cijena po komadu je 25 kn, kako bi si je svatko mogao priuštiti – govori dizajnerica, predvodnica na modnoj sceni, koja je higijensku zaštitnu torbica za masku zaštitila na Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo.
Osim zanimljivih i modernih otisaka svaka torbica ima sigurnosni patentni zatvarač ili čičak traku za što sigurniju pohranu maske.
Pandemija koronavirusa i atmosfera neizvjesnosti mnoge je poduzetnike bacila na koljena, no domaći modni brand Hippy Garden odlučio je boriti se i pokazati da se i dalje može raditi, napredovati i istaknuti na sceni inovativnim pristupom.
- Hippy Garden ove godine slavi 20 godina, a trenutačno nam kao i svima u svijetu koji se bave modnim biznisom, nije baš lako posebice jer je naš core biznis bila proizvodnja svečanih haljina koje sada nikome ne trebaju i ljudi ih nemaju kamo nositi. Ali eto, vremena se mijenjaju i morali smo se prilagoditi jer ne želim nikome davati otkaze ili zatvoriti proizvodnju. Borimo se na sve moguće načine – rekla je dizajnerica i inovatorica Vorkapić.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....