Hrvatska regulatorna agencija za mrežne djelatnosti (HAKOM) preuzima zaštitu korisnika željezničkog prijevoza, prigovore putnika na odluke željezničkog prijevoznika rješavat će HAKOM-ovo povjerenstvo sastavljeno od predstavnika stručne službe i udruga za zaštitu potrošača, priopćeno je u ponedjeljak iz te agencije.
HAKOM je danas donio novi Pravilnik o načinu rada povjerenstva za zaštitu prava korisnika, koji uz već postojeću zaštitu korisnika telekomunikacijskih usluga i korisnika poštanskih usluga, regulira i rješavanje sporova između korisnika i davatelja usluga željezničkog prijevoza.
Povjerenstvo će na temelju prikupljenih podataka, dokumentacije i očitovanja, utvrđivati činjenice i okolnosti za svaki pojedini slučaj te u skladu sa zakonima i općim aktima podnositi HAKOM-u prijedlog odnosno mišljenje o rješenju spora i prigovora.
Na temelju prijedloga, odnosno mišljenja povjerenstva, HAKOM će odlučivati o sporu i prigovoru na transparentan, objektivan i nediskriminirajući način i to u roku od 60 dana za rješavanje prigovora putnika, kaže se u priopćenju.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....