DETALJI SURADNJE

NOVI POSAO ZA MATU RIMCA: SEATOVI SPORTSKI BOLIDI DOBILI HRVATSKI POGON! Španjolska tvrtka iz Volkswagenova koncerna testira Rimčevu tehnologiju

Samo dva tjedna nakon što je objavljeno da je Porsche kupio 10 posto hrvatske tvrtke Rimac automobili, stižu novi detalji o još jednom velikom poslu za inovatore iz Svete Nedjelje, koji je također povezan s grupacijom Volkswagen.

Naime, u srijedu je otkriveno da Rimac automobili pružaju tehnologiju i znanje za novi trkaći model Seata, točnije za njihovu novu sportsku diviziju Cupra. Lansirana u ožujku ove godine, Seatova podgrupa Cupra fokusirana je na trkaće automobile, a u suradnji s Rimcem napravili su prvi potpuno električni trkaći automobil iz touring klase.

Samo na struju

Cupra e-Racer je, dakle, 100 posto električni automobil baziran na regularnom modelu Cup Racer. Ima ekvivalent od 300 kW ili 402 KS kontinuirane snage, uz 500 kW ili 680 KS vršne snage. Sve se to prenosi na kotače preko jedne brzine uz sustav za raspodjelu snage Torque Vectoring te pogon na stražnje kotače. Krajnji rezultat je maksimalna brzina od 270 kilometara na sat te ubrzanje od 3,2 sekunde do 100, odnosno 8,2 sekunde do 200 kilometara na sat.

Inače, premda je logično pretpostaviti da su poslovi s Porscheom i Seatom povezani, iz Rimac automobila kažu da nisu i da je dogovor sa Španjolcima postignut prije nego što je itko uopće smio doznati za Porscheovu investiciju, uključujući i druge dijelove grupe Volkswagen.

Povratak korijenima

- Naša je priča i počela s utrkivanjem i uvijek smo osjećali snažnu povezanost sa svijetom motorsporta. Više od ičega, naš je cilj dokazati da su električni automobili budućnosti zabavni, brzi i uzbudljivi. Prilika da surađujemo s Cuprom na e-Raceru i predstavimo sasvim novu kategoriju unutar e-Racinga, za Rimac automobile velika je odgovornost - poručio je većinski vlasnik i direktor tvrtke Mate Rimac.

Baterijski paket Cupra e-Racera sastavljen je od 6072 okrugle baterijske ćelije, što je jednako približno 9000 baterija za pametne telefone. U Cupri su sigurni da će doseg auta biti dovoljan za utrkivanje u novoj klasi E-TCR (Electric Touring Car Races). Automobil je prvi put nedavno testiran u Zagrebu, kada su integrirani baterijski paket i ostatak vozila. Seatov potpredsjednik za istraživanje i razvoj Matthias Rabe poručio je da s Cupra e-Racerom žele odvesti utrkivanje na novu razinu.

- Motorsport je jedan od stupova Cupre i ponosni smo na tim koji je učinio mogućim ovaj električni trkaći auto - rekao je Rabe.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 18:37