Hrvatsku je javnost u četvrtak iznenadila objava Hrvatske turističke zajednice (HTZ) da slogan "Mediteran kakav je nekad bio" odlazi u povijest nakon gotovo 15 godina te na njegovo mjesto dolazi novi - "Croatia, full of life" (Hrvatska, puna života).
Novi slogan hrvatskog turizma plod je rada konzorcija agencija BBDO iz Hrvatske, AMV BBDO iz Velike Britanije i DEC BBDO iz Španjolske, a odabran je, prema riječima vodećih ljudi projekta, zbog jednostavnosti, fleksibilnosti, originalnosti i jer sažima sve što Hrvatska nudi.
Dok je slogan na društvenim mrežama izazvao pravu bujicu sarkastičnih komentara i izrugivanja, ministar turizma Darko Lorencin i direktor Glavnog ureda HTZ-e Ratomir Ivičić smatraju kako će se njime postići "veća prepoznatljivost Hrvatske i njenog načina života kao i njene raznolikosti" te očekuju i dobre reakcije tržišta.
- Imamo originalnost u novom sloganu, jer ključnu riječ life/život, u svojim sloganima ne koristi ni jedna turistička zemlja - kazao je Lorencin.
Međutim, ukoliko se samo malo pogleda što nude druge zemlje, lako je iščitati kako ministar Lorencin nije pretjerano informiran.
Naime, ne treba tražiti predaleko jer se slogan s riječi life/život već ima - Srbija.
Prema brošuri, koja se može naći na službenim stranicama srpske turističke organizacije, Srbija svoju turističku ponudu temelji na sloganu - Life in the Rhythm of the Heartbeat, iliti Život u ritmu kucanja srca. Kako je drugo izdanje brošure tiskano 2013. godine ne može se govoriti o plagiranju hrvatskog slogana.
Zanimljivo je međutim kako je HTZ za pronalazak "Big Idea", cjelovitog novog krovnog komunikacijskog koncepta hrvatskog turizma, te slogana predvidio do maksimalno 2,5 milijuna kuna (bez PDV-a).
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....