ZA POTREBE LJUDI

Novo važno partnerstvo Infobipa za novu generaciju jedinstvenih komunikacijskih rješenja

‘Želimo ponuditi rješenja koja obogaćuju korisničko iskustvo i donose snažan benefit klijentima u cijeloj Europi‘
 Infobip

Tehnologija mijenja svijet nevjerojatnom brzinom: snažno utječe na ponašanje, navike, vrijednosti, potrebe i očekivanja korisnika. Kako bi zajedno pomogli kompanijama bolje razumijeti potrebe korisnika sklopljeno je partnerstvo između Infobipa, najveće hrvatske IT kompanije i isporučitelja vlastite globalne cloud komunikacijske platforme, i digitalnih agencija PM Ljubljana i 01 Content&Technology Zagreb, koje su dio najveće europske content marketing mreže C3 – Creative Code and Content GmbH sa sjedištem u Berlinu.

Infobip i C3 Adriatic žele povećati kvalitetu brend komunikacije usmjerene na potrebe ljudi, koristeći mogućnosti napredne tehnologije i vrijednosti personaliziranog, relevantnog i korisnog sadržaja.

Partnerstvo će omogućiti C3 Adriatic mreži stvaranje personalizirane komunikacije za svoje klijente u svim fazama njihovog korištenja cjelokupnog Infobipovog portfelja koji za cilj ima poboljšati korisničko iskustvo: platformu za izgradnju chatbotova Answers; kontakt centar u oblaku Conversations; i najnoviji, najmoderniji alat za angažiranje korisnika Moments, priopćeno je iz Infobipa.

Cilj partnerstva je povećati zadovoljstvo korisnika tako da se komunikacija odvija kroz kanal koji korisnik preferira, u trenutku u kojem mu najviše odgovara i uz korisne i relevantne informacije koje su mu u tom trenutku potrebne. Obogaćena komunikacijska rješenja bit će ponuđena velikoj mreži klijenata u regiji i cijeloj Europi. C3 Adriatic su digitalne agencije u čijim se multidisciplinarnim regionalnim timovima nalaze neki od vodećih stručnjaka za tehnologiju i za dizajn komunikacije usmjerene na potrebe ljudi.

image
Infobip

Aleksandar Daić, Infobipov strateški direktor za partnerstva izjavio je:

‘Digitalne agencije su na prvoj liniji jer one pomažu svojim klijentima kreirati superiorno korisničko iskustvo. Upravo zato kroz naše partnerstvo s C3 Adriatic, želimo ponuditi rješenja koja obogaćuju korisničko iskustvo i donose snažan benefit klijentima u cijeloj Europi’.

Naglašavajući važnost novih tehnologija i omnichannel komunikacije, Karsten Krämer, član uprave C3 Creative Code and Content GmbH, kaže:

‘Mi pomažemo brendovima da ostanu relevantni partneri u životu svojih korisnika. Više od 700 stratega, dizajnera, novinara, urednika, inženjera u C3 grupi razvija i implementira komunikacijska rješenja s izvanrednim rezultatima. C3 objedinjuje kreativnost, sadržaj i tehnologiju – sve aspekte napredne komunikacije pod jednim krovom. Zato nas veseli suradnja našeg C3 Adriatic s Infobipom kojoj je cilj povećati zadovoljstvo i angažman korisnika’.

Primož Inkret, partner u slovenskoj digitalnoj agenciji PM Ljubljana, rekao je: ‘Naši klijenti teško pronalaze providera koji može uspješno spojiti tehnologiju i sadržaj i na temelju toga kreirati inovativne usluge i proizvode. Ali mi tome težimo, kontinuirano radimo na strateškim rješenjima kako bismo klijentima mogli ponuditi komunikacijske koncepte temeljene na naprednim tehnološkim rješenjima. Naše partnerstvo s Infobipom još je jedan korak u tom smjeru koji će pomoći našim klijentima doći do naprednih tehnologija koje podržavaju današnje i komunikacijske izazove budućnosti’.

Ana Plišić, partnerica u digitalnoj agenciji 01 Content&Tehnology Zagreb, ističe važnost korištenja naprednih tehnoloških rješenja u dizajnu komunikacijskih usluga usmjerenih na potrebe ljudi: ‘Naša metodologija dizajna usmjerenog na potrebe ljudi koju koristimo u C3 grupi pomaže kompanijama razumijeti povezane korisnike i zadovoljiti njihove potrebe. U partnerstvu s Infobipom produbljujemo našu opsesiju korisnicima: sada imamo mogućnost kreirati omnichannel rješenja i komunicirati s korisnicima točno tamo gdje se oni nalaze, na preferiranim kanalima, i kroz relevantan sadržaj. Ovo jedinstveno komunikacijsko rješenje temelji se na Infobipovom cjelokupnom portfelju customer engagementa, a omogućava personaliziranu komunikaciju na više kanala, pametnu segmentaciju i dinamičniju automatizaciju komunikacije’.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
22. prosinac 2024 12:55