Hrvatske željeznice uznemirile su jednu svoju putnicu, toliko da nas je nazvala kako bi se imala kome požaliti, jer je na stanici u Jastrebarskom gdje je zapela, kaže, svi ignoriraju - od konduktera i otpravnika poslova na terenu, do službi koje, kaže, pozive naplaćuje, a e-mailove ne može pisati dok nervozna čeka autobus da je prebaci do Duge Rese.
Te lokacije zbog izvanrednih okolnosti HŽ premošćuje autobusom. Problem je u tome što su angažirali samo jedno prijevozno sredstvo, pa putnici koji ne uspiju ući u prvu liniju moraju čekati da on odveze putnike i vrati se po njih, a to je barem sat vremena novog čekanja.
- Krenuli smo iz Zagreba u 14.29, u Jastrebarskom smo bili oko 15 sati, tamo nas je čekalo desetak putnika u autobusu iz prethodne vožnje vlakom, pa nismo svi stali, sada nas desetak čeka da se vrati autobus po nas. Pitamo redom - otpravnika, konduktera, vozača, zašto se bolje ne izorganiziraju, a svi su bahati i bezobrazni, otresaju se na nas putnike kao da smo mi nešto krivi. Pa zar ne mogu staviti dva autobusa umjesto jednoga i riješili bi problem - pita se gospođa.
Ona iz Zagreba putuje u Ogulin, jedva čeka da dođe kući, a onda zasigurno više neće putovati na ovaj način. S njom su ljudi koji se vraćaju s pregleda iz zagrebačkih bolnica, pa su više jadni nego ljuti.
- Mi sada čekamo da u Jastrebarsko dođe novi vlak, ona koji koji iz Zagreba kreće u 15.43. Dio putnika će stati u autobus s nama, a dio će čekati novu rundu, kao mi sada, samo što toga nisu svjesni - govori gospođa.
- Da sam znala da će biti ovako, laktarila bih se da uđem u prvu turu - govori.
Provjerili smo na internetskim stranicama HŽ-a njihov red vožnje te se informacije poklapaju s ovima što nam je ispričala gospođa, osim jedne - nisu naveli da će putnike prevoziti samo jedan autobus.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....