UOČI SEZONE

Odabrani direktori HTZ-a na šest tržišta, pojačana je i promocija Hrvatske

‘Iako je potražnja za Hrvatskom velika, značajan broj turista diljem Europe još uvijek nije odabrao destinaciju te rezervirao smještaj‘

Nikolina Brnjac (u sredini)

 Boris Kovacev/Cropix

Turističko vijeće Hrvatske turističke zajednice (HTZ) u petak je odabralo agencije za zakup medija na tržištima Slovenije, Mađarske i Slovačke, imenovalo direktore HTZ-a na šest tržišta nakon provedenog natječaja, uz poruku da se ususret glavnom dijelu sezone provodi i pojačana promocija Hrvatske tržištima, izvijestili su iz HTZ-a.

Na sjednici Turističkog vijeća, koju je vodila predsjednica HTZ-a i ministrica turizma i sporta Nikolina Brnjac, je za zakup medija na tržištu Slovenije odabrana agencija RML Studio, a za tržišta Mađarske i Slovačke agencija Aviareps.

Prema odluci Vijeća, direktori predstavništava HTZ-a na šest tržišta u idućem mandatu od četiri godine bit će - Bruno Bonifačić u Sloveniji, Branimir Tončinić u Austriji, Goran Kartelo u Češkoj, Ivana Herceg u Mađarskoj, Vedran Sušić u Švedskoj i Franka Gulin u Kini.

"Iako je potražnja za Hrvatskom velika, značajan broj turista diljem Europe još uvijek nije odabrao destinaciju te rezervirao smještaj. To nam je prilika da povećamo naš udio na tržištu te stoga intenzivno radimo na dodatnom pozicioniranju Hrvatske kroz sve dostupne kanale. Vjerujem kako će u tome veliku ulogu imati i izabrani direktori koji će svojim znanjem, entuzijazmom i inicijativom doprinijeti jačanju prepoznatljivosti Hrvatske u svijetu", istaknula je ministrica Brnjac.

Dosadašnjim tijekom turističke sezone, u kojem je ostvareno više od 6,3 milijuna noćenja, te najavama za glavni dio sezone zadovoljni su i u HTZ-u, čiji direktor Kristjan Staničić poručuje da ništa ne žele prepustiti slučaju, pa su tako na današnjoj sjednici usvojili i proračun od 11,5 milijuna kuna za pojačane aktivnosti oglašavanja i promocije na digitalnim kanalima komunikacije.

"To uključuje YouTube, društvene mreže Facebook i Instagram, kao i oglašavanje na Google tražilici i Google DV360 platformi. To je učinkovit način promocije koji će se odlično nadovezati na trenutne promotivne aktivnosti koje se provode na najvažnijim tržištima u sklopu glavne pozivne, brand kampanje 'Your Life, Your Time, Your Experience'", kazao je Staničić.

Vijeće HTZ-a odlučilo je i o raspisivanju natječaja za direktora/direktoricu HTZ-a, kao i o prihvaćanju partnerstva na sajmu f.re.e. u Münchenu 2023. godine.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
22. studeni 2024 13:50