Moja obitelj odlučila je provesti produženi vikend na moru. Našli smo sobu u hotelu u Brelima, ali nisu imali slobodno od četvrtka, već od petka do nedjelje. Došli smo na ideju da u četvrtak posjetimo Zadar, prespavamo tamo i krenemo dalje za Brela drugi dan. Rezervirali smo apartman na Booking.com koji smo često koristili bez većih problema, dosad uglavnom u inozemstvu. No lijepa naša Hrvatska je nešto drugo - počinje priču Ronald Pintarić iz Čakovca kojemu je prisjelo ljetovanje na Jadranu.
Dok su se u četvrtak vozili prema Zadru, govori nam Pintarić, nazvali su ih iz prvog apartmana koji su rezervirali da ih obavijeste kako je došlo do pogreške te da isti apartman nije slobodan, ali da se mogu prijaviti u drugi apartman i ostavili su im broj da se jave kad stignu u Zadar kako bi preuzeli ključeve.
Nema ključa
U Zadar je obitelj Pintarić stigla oko 20.30 sati.
- Javljamo se na dobiveni broj, kaže glas s druge strane sve ok, da će nas netko treći pričekati tamo. I tako smo stigli do apartmana u 21, pa kako nikoga nije bilo 10-15 minuta, zovemo par brojeva, čekamo i tamo bliže 21.30 dolazi mlađa žena. No ona nema ključ. Nova čistačica ga je nekud stavila. Nakon 10 minuta njenog nazivanja naokolo kažemo joj da nam naplati apartman da je sutra ujutro kad idemo dalje ne tražimo, a da nam ključ ostavi ispod tegle. Složila se s time i rekla je da će nas zvati, a mi smo krenuli u grad - govori Pintarić i dodaje da su za nekoliko minuta primili gospođin poziv. Rekla im je da ključa nema te da će im novac ostaviti na dogovorenom mjestu.
Obitelj Pintarić tada je odlučila potražiti novi smještaj, ponovno preko stranice Booking.com.
Novi smještaj
- Dolazi potvrda rezervacije apartmana Funky Old Town Apartment na mail s brojem na koji se treba javiti. Gospodin se javlja, pita što hoću. Kažem, evo rezervirali smo apartman, pa vas molim upute kako da uđemo, ima nas 5, klinci umorni... Kaže on kratko i bez pardona: Ah, ne da se to nama sad. Kliknut ću ja da niste došli na Booking.com. Ja kažem, ok - ali kliknite da vam se ne da, ako to postoji, jer mi smo tu ispred, došli smo. I kraj razgovora - govori Pinatrić koji je rezervirao još jedan apartman na čiji broj nikada nije dobio odgovor. Na kraju je nazvao hotel u Brelima, u koji su trebali stići tek idući dan, pa su im osigurali malenu sobu za prvo noćenje, i odlučili otići iz Zadra.
Naplata
Cijelo vrijeme, govori nam Pintarić, pokušavao je dobiti Booking.com.
- Na kraju mi dolaze mailovi od Booking.com da sam poništio rezervaciju i da ne mogu dobiti novac natrag, da će naplatiti karticom. Za drugi apartman da nisam došao, ali će isto naplatiti. Za onaj prvi - samo anketa o zadovoljstvu, jer vlasnik je potvrdio da smo došli. Riješit ću to s novcima, ali sam samo htio upozoriti ostale da paze na to gdje rezerviraju noćenje, ali i upozoriti Booking.com da bolje provjerava partnere - govori nam Pintarić.
U Booking.com kratko su nam rekli da najbolje da se gospodin javi kako bi mogli riješiti problem iako Pintarić tvrdi da ih je nekoliko puta zvao, ali nije dobio odgovor te je poslao mail. Rekli su i da je bitno da se ostavi recenzija apartmana, a da će s korisnikom to riješiti na najbrži mogući način.
Dobili smo i apartmane Funky Old Town u kojem su nam rekli da nemaju recepcije te da je check in do 20 sati, a gospodin je zvao malo poslije 22 sata.
- Mi nismo hotel i nemamo recepciju pa nismo bili u mogućnosti pripremiti apartman. Također, gost nam je rekao da nema novca, da će platiti tuđom karticom, ali i da nema novca za taksi te je tražio da mu mi platimo taksi. Zato smo mu rekli da mu ne možemo iznajmiti apartman - rekli su nam iz Funky Old Towna.
Pintarić kratko je komentirao da je imao za hotel te da mu novac za taksi nije trebao jer je bio na nekoliko metara od apartmana.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....