U KBC-u Osijek 23. studenoga poslana je obavijest svim organizacijskim jedinicama s uputama za postupanje nakon smrti pacijenta u toj zdravstvenoj ustanovi, piše Glas Slavonije.
Preciznije, u službenom dokumentu stoji sljedeći naputak: "U svrhu racionalizacije troškova poslovanja KBC-a Osijek nalažemo da se članovima obitelji pacijenta koji premine u KBC-u Osijek obavijest o smrti daje usmeno telefonskim putem pozivom na broj koji je ostavljen kao broj za kontakt prilikom prijama pacijenta. Samo u slučaju da navedeni način ne poluči uspjeh poslat će se telegram na adresu."
Iz Glasa Slavonije upitali su koliku će uštedu KBC Osijek ostvariti na godišnjoj razini ukidanjem slanja telegrama. No, iz Ravnateljstva su demantirali da je riječ o novoj odluci te su izostavili podatak o potencijalnoj uštedi.
U njihovom službenom odgovoru stoji sljedeće: "Ustaljena praksa na svim ustrojstvenim jedinicama Kliničkog bolničkog centra Osijek je obavještavanje obitelji preminule osobe telefonskim putem, a u slučaju kad ih se ne može kontaktirati putem telefona onda ih obavještavamo putem telegrama. Nije isključena niti jedna opcija, ali smatramo da ne treba obavještavati i putem telefona i slanjem telegrama, već smatramo da je dovoljno ili telefonom ili telegramom. Budući da se često znalo dogoditi da telegram stigne članovima obitelji dan-dva nakon što je smrt nastupila (npr. smrt u noći s petka na subotu), a imajući u vidu radno vrijeme naših nezdravstvenih službi kao i radno vrijeme Hrvatske pošte, smatramo kako je obavještavanje putem telefona prikladnije i brže. Pozitivnim zakonskim i podzakonskim propisima u Republici Hrvatskoj nije propisana obveza slanja obavijesti članovima obitelji putem telegrama odnosno uopće nije propisan način davanja navedene obavijesti."
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....