Posljednjih desetak dana liječnici obiteljske medicine, ljekarnici pa time i pacijenti imaju problema s CEZIH sustavom. naime, velik broj građana upozorava nas kako nisu uspjeli podići receptni lijek ili je liječnik imao problem s puštanjem uputnice ili lijeka.
Iz Hrvatskog zavoda za zdravstveno osiguranje (HZZO) potvrđuju probleme s nemogućnosti spajanja u sustav. Problem je, kažu iz HZZO-a,nastao je zbog sigurnosne nadogradnje programa za zaštićeno spajanje na pristupni sustav vanjskih CEZIH korisnika.
- Proizvođač opreme i tehnička podrška intenzivno rade na otklanjanju problema, a naši inženjeri su zaobilaznim načinima uspjeli gotovo normalizirati rad - napominju iz HZZO-a.
U međuvremenu smo nazvali pet ljekarni i u svakoj su rekli da su u ovom trenu spojeni i mogu izdati lijek, ali da svakako savjetuju da se ode u najbližu ljekarnu jer svako malo veza ‘puca‘.
Iz HZZO-a govore da se potpuno otklanjanje problema očekuje se u narednim danima čim proizvođač dostavi novu, prilagođenu verziju nadogradnje programa za zaštićeno spajanje vanjskih korisnika.
Kako bi pacijenti čim manje imali probleme zbog problema sa sustavom, HZZO je preporučio svim informatičkim podrškama zdravstvenih ustanova na kakav način korisnicima omogućiti spajanje na CEZIH sustav.
Konkretno, svi korisnici koji i dalje imaju problem sa spajanjem mogu prijeći na način rada u izvanrednim okolnostima (rad u papirnatom obliku, odnosno izdavanje uputnica i recepata na papiru) kako pružanje zdravstvene zaštite našim osiguranicima u nijednom trenutku ne bi bilo upitno.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....