Zagreb ipak ne može preko noći riješiti problem otpada - iako kante polako nestaju iz središta grada, u drugim dijelovima i dalje se mogu vidjeti prepuni kontejneri i otpad odložen pokraj njih. Prilagodba je počela, naplaćena je i prva kazna te izrečeno 70-ak upozorenja, prenosi HRT.
Odvoz kanti iz središta grada teče prema planu, tvrdi zagrebački gradonačelnik Tomislav Tomašević i do kraja tjedna bit će uklonjeno svih 6000. Izdana je jedna kazna od 700 kuna i to osobi koja je odložila glomazni otpad. Za ostale prijestupe izrečeno je 70-ak upozorenja.
- Rekao bih čak više od očekivanog. Dobro funkcionira na način da možemo reći da se građani doista toga drže, rekao je Tomašević.
Kada je riječ o novom sustavu razdvajanja otpada, iza stanovnika u središtu grada uzbudljiv je i zanimljiv vikend. Smeća, kažu, ima manje, no smeta im loša komunikacija s Čistoćom.
Do sada je prodano oko 600 tisuća paketa plavih vrećica, a sav novac ide izravno Čistoći, koja će ga očito morati uložiti u poboljšanje učinkovitosti jer u gradu i dalje nailazimo na pretrpane kontejnere.
Problem s pozivnim centrima
- I dalje imamo konfuziju među građanima, niz pitanja i niz problema s kojima se građani svakodnevno susreću. Kontejneri su i dalje puni, Čistoća s odvozom kasni, rekao je Maksimilijan Šimrak, GO HDZ.
Gradonačelnik poručuje da uskoro dolaze novi kamioni, a otvoren je i natječaj za zapošljavanje novih radnika. Ulaganje u sustav ključno je, smatra oporba.
- Ono što mi želimo od Čistoće da taj novac koji će biti potrošen za vrećice ulaže u infrastrukturu, da ulaže u vozni park kako bi građani imali pravu uslugu, rekao je Marko Sladoljev, GO MOST.
Problem sa zaposlenicima imaju i druge podružnice Holdinga i to nakon što su podijeljeni otkazi djelatnicima u pozivnom centru kojima se sada, zbog povećanja opsega posla, nudi povratak na isto radno mjesto.
- Da stavimo stvari u kontekst od 700 ljudi koji su u programu viška, mi govorimo ovdje o tri radnika ili radnica, tako mislim da ne stavljamo to izvan proporcija problema, istaknuo je gradonačelnik Tomašević.
Tvrdi i da problemi u pozivnom centru nisu nastali zbog manjka radnika, nego zbog opsega posla koji je znatno povećan zbog brojnih upita vezanih uz prelazak korisnika u gradsku plinaru.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....