VELIKA ŠKRTICA

Pošta se hvali uslugom najbrže dostave. Zagrepčanka nije mogla doći k sebi kada je vidjela što su joj ispisali markerom po paketu...

U Pošti su ustvrdili prvo da je odbijena dostava, onda da je paket izgubljen, a na kraju da je primatelj nepoznat

Ilustrativna fotografija

 /Cropix

"Brza brza dostava", tako glasi reklama Hrvatske pošte za najbržu uslugu dostave, jednu od rijetkih koja potrošaču garantira dostavu sutradan u više od 200 mjesta, odnosno maksimalno 48 sati kasnije.

"Paket24 jedina je usluga koja ravnomjerno pokriva cijeli teritorij Republike Hrvatske", hvali se Hrvatska pošta uz fotografiju atraktivne djevojke koja zadivljeno gleda u paket.

U stvarnosti je ta slika nešto drukčija - kad platiš za uslugu Paket24, posve je uobičajeno da taj paket na odredište putuje 16 dana, da se putem izgubi, da se o njemu na telefonu HP-a ne može dobiti nikakva informacija i da Pošta na kraju primatelja proglasi nepoznatim, pa ga čak i optuži da je odbio preuzeti pošiljku.

To se dogodilo čitateljici Jutarnjeg koja je od jednog Slavonca putem interneta kupila svjetiljku, a on ju je poslao plativši uslugu Paket24 kako bi iz Vukovara u Zagreb stigla što brže i kako bi se smanjila mogućnost da joj se u transportu nešto loše dogodi. Uz to, na paketu je naveo vrijednost te stavio oznaku lomljivo, no računao je da se nešto viša poštarina, koju je ionako platila naša čitateljica, ipak isplati kako bi dostava prošla bez problema.

Oh, kako su oboje bili u zabludi!

Nemaju pojma

Prolazili su dani, ali svjetiljka nije stizala na adresu naše čitateljice.

Pošiljatelj joj se javio 2. rujna da je obavijesti kako su ga zvali iz Pošte, rekli da nikako ne mogu pronaći primatelja, da je osoba na adresi odbila prihvatiti pošiljku i neka im dojavi koji su stvarni podaci primatelja, kako bi mogli izvršiti dostavu.

"Nisam mogla vjerovati što su mu rekli. Dakle, nikakva pošiljka nije mi stigla, a kamoli da bih je odbila, a imali su i sve podatke o primatelju jer ih je pošiljatelj normalno ispisao na paketu", razljutila se pa stala nazivati Poštu.

Tamo su joj, priča, rekli kako zapravo nemaju pojma gdje je paket te zamolili neka nazove sutra jer će se dotad možda pojaviti, a ustvrdili su i kako pošiljatelj nije na njemu naznačio vrijednost, što naravno nije odgovaralo istini.

Bilo je to već 4. rujna, a dva dana kasnije naša je čitateljica napokon opet uspjela dobiti djelatnicu u Pošti koja joj je potvrdila kako je došlo do zabune, da je netko greškom na paket napisao da je primatelj nepoznat te da je pošiljka napokon čeka u poštanskom uredu u njezinu dijelu grada, gdje ju je tog dana napokon uspjela i podići.

Doista, na paketu na kojem je debelim markerom jasno bilo ispisano njezino ime i prezime i točna zagrebačka adresa netko je kemijskom olovkom dodao riječ "nepoznat", a onda je naknadno u nekoj fazi prekrižio flomasterom.

Ljetne gužve

Gdje je paket sve to vrijeme stajao, nije jasno, no na adresu je putovao punih 16 dana - iako je bila plaćena dostava sutradan plus svakakve druge pogodnosti koje Pošta nudi prilikom ugovaranja te usluge.

image

Kombi HP-a s reklamom za uslugu Paket24

Goran Saletto/

Recimo - kad platite Paket24, dobivate mogućnost praćenja paketa, dostavu čak i subotom, isporuku 24 sata dnevno i štošta drugo što se u slučaju naše čitateljice pokazalo problematičnim.

Hrvatsku poštu zamolili smo da nam prokomentira ovaj konkretni slučaj, no primili smo samo načelni odgovor u kojem za probleme s dostavom u usluzi Paket24 - krive ljetne gužve.

"U ljetnom periodu bilježili smo značajan rast broja paketa zbog rasprodaja u brojnim e-trgovinama, ali i zbog turističke sezone zbog čega je u nekim gradovima promet porastao i preko sto posto u odnosu na ostatak godine. Taj trend još uvijek traje. Istovremeno fluktuacija i nedostatak radnika, nažalost, utječu na čitavo gospodarstvo, pa tako i na Hrvatsku poštu. A taj manjak radnika najviše se osjetio u ljetnim mjesecima za vrijeme godišnjih odmora, i to u segmentu sortiranja i dostave paketa. Zbog takve je situacije, nažalost, moglo doći do povremenih kašnjenja na pojedinim područjima, a to je ujedno i razlog prekoračenja roka uručenja navedenog paketa. Ispričavamo se korisnici. Korisnica ima pravo na naknadu štete, a nakon što podnese zahtjev, kolege iz Kontakt centra će utvrditi osnovanost te će po rješenju isplatiti naknadu štete sukladno Općim uvjetima", poručili su iz Pošte.


Imate prijedlog za Veliku škrticu?

Pišite na: Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Uključite se u Facebook grupu Velika škrtica, povežite se s najvećom zajednicom potrošača i saznajte odgovore na sva pitanja o kojima drugi šute

image

Velika škrtica

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 23:38