Pošiljka mu je trebala stići još u drugoj polovici srpnja, no vrijednosno pismo do primatelja u Čilipima do danas nije stiglo. Žalio se zbog dostave koja je zakazala baš u trenutku kad mu je trebalo tih oko 140 eura.
Telefonirao je i pisao prosvjedne mailove, no novca nije vidio ni nakon mjesec dana kašnjenja. Nitko mu ne zna reći gdje je zapelo. Slijedom pritužbe Konavljanina koji tvrdi kako je samo jedan od sumještana suočenih s problemima s dostavom pošiljki, Dubrovački vjesnik obratio se središnjici Hrvatske pošte.
- Na području Dubrovačko-neretvanske županije u prvih šest mjeseci ove godine imali smo 75 opravdanih prigovora na prekoračenje roka dostave, od čega se 21 prigovor odnosi na Dubrovnik. U istom smo razdoblju na području županije uručili više od 3,8 milijuna pošiljaka svih vrsta – kažu iz HP-a i podsjećaju kako svaki korisnik koji se osjeća oštećenim ostvaruje pravo na naknadu štete ako se utvrdi odgovornost Hrvatske pošte.
Iz Konavala su i u proljeće ove godine dolazile pritužbe na adresu Hrvatske pošte, posebno nakon privremenog zatvaranja poštanskog ureda u Čilipima zbog manjka kadra. Uslijedila je reakcija načelnika Boža Lasića koji je apelirao na ‘poštare‘ da nešto poduzmu kako bi pisma, ‘papirnati‘ računi i mirovine dolazile na odredište, posebice starijim sumještanima koji nisu na ‘ti‘ s modernom tehnologijom, piše Dubrovački vjesnik.
- Intervenirao sam u Zagrebu zbog tih problema, jedno vrijeme se događalo da pošta iz Vitaljine za Cavtat prvo ide u Dubrovnik pa u Split i tek se onda vraća natrag do Cavtata. Posljednjih mjeseci mi je izgledalo da su se stvari pomaknule nabolje, ali vidim da opet ima prigovora, a bojim se da će ih biti još zbog aktualnog ustroja poštanskih ureda. Primjerice, ukinuli su ured na Pločicama koji je bio među najstarijim u Konavlima, ured u Pridvorju isto tako, za Dubravku se povremeno otvara. Jasno je da je svemu pridonijela revolucija u komunikacijama, jednostavno ne treba toliko ureda, ali se ne može ni samo tako ukidati službe na području gdje stariji ljudi i dalje žele da im mirovina, paket ili račun u papirnatom obliku dođe na kućnu adresu. I ja volim da mi račun za telefon donesu doma u papirnatom obliku – ističe načelnik Lasić koji, kaže, shvaća da HP-u nije lako servisirati sve zahtjeve, no smatra kako bi čim prije trebalo razmisliti o preustroju koji bi poboljšao kvalitetu usluge.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....