Poznata trgovina namještajem Mima s datumom 31. listopada ove godine trajno je zatvorila svoja vrata kupcima u svim poslovnicama u Hrvatskoj.
Prije mjesec i pol dana portal Istarski.hr pisao je da su sve trgovine namještaja Mima prodane Emmezeti te da je to razlog velike rasprodaje u brojnim salonima Mime.
No sudeći po komentarima na njihovoj službenoj Facebook stranici, mnogi kupci razočarani su i bijesni zbog njihovog poslovanja.
- Kad ćete napokon odgovoriti na reklamacije koje nisu riješene od lipnja?... Napisano vam je više od 100 mailova - požalila se jedna gospođa, a iz Mime su joj odgovorili sljedeće: "Poštovani, ne možemo vas naći u bazi naših kupaca, imate li možda broj reklamacije".
Nevjerojatno, ali istinito - i očito se nije desilo samo jednom. Naime, netko drugi ostavio im je sličan komentar: "Također ista stvar. Prestrašno".
- Ima li još netko da je platio namještaj, a da mu nije isporučen?
- Moj sin čeka povrat novca, ali još ništa.
- Meni su rekli (žena preko mobitela na koji se više ne javlja) da će mi vratiti novac za dva tjedna. Danas su ta dva tjedna i ništa.
- Čekam reklamacije već dva mjeseca, još ništa konačno riješeno...
- Ja sam platila kaparu! Kuhinju nisam dobila... Sad ne znam kome se javiti... Na telefon i e-mail ne odgovaraju...
- Kad ćete vratiti novac uplaćen za naručeni i neisporučeni namještaj - samo su neki od komentara na njihovom Facebooku.
Podsjetimo, neposredno prije zatvaranja, a tijekom rujna, započeli su ‘najveću rasprodaju ikad‘ uz slogan ‘sve mora van‘. Tako su stavili 50% popusta na već snižene i rasprodajne cijene te 70 % na redovne cijene artikala, a niske cijene namamile su kupce.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....