ZAGREB - Predsjednik Uprave HŽ Putničkog prijevoza Dražen Ratković danas se ispričao svim oštećenim putnicima zbog otkazivanja i kašnjenja vlakova te ih pozvao da HŽ-u upute zahtjev za povratom novca za vozne karte.
Oštećeni putnici koji odluče zatražiti povrat novca trebaju se javiti službi za reklamacije HŽ-a, rekao je Ratković. Dodao je da će svaki zahtjev biti pojedinačno obrađen te da će njegov nalog biti da se svim putnicima kojima po zakonu pripada pravo na obeštećenje, novac vrati.
Ratković tvrdi da je glavni razlog otkazivanja i kašnjenja vlakova njihova dotrajalost, koja je do izražaja došla u posebno teškim vremenskim uvjetima. Problem je po Ratkoviću i u nemogućnost informiranja putnika jer brojni kolodvori i male stanice nemaju tu mogućnost.
NEZAPAMĆEN ZASTOJ U HŽ-u Strojovođa staje kad mu odgovara: Odbio voziti jer mu je završila smjena!
Prosječna starost HŽ-ovih lokomotiva i vagona je trideset godina i taj vozni park ne može se održavati bez visokih troškova, tako da se i ubuduće mogu očekivati kašnjenja i otkazivanja vlakova, kaže čelnik Putničkog prijevoza.
Kako bi stvari pokrenuo nabolje, HŽ Putnički prijevoz planira do 2020. godine u vozni park uključiti 145 novih vlakova, od čega do 2015. godine 44.
Natječaj za 32 elektromotorna vlaka i to po 16 za gradsko-prigradski i regionalni promet, HŽ Putnički prijevoz objavit će danas poslije podne na svim web stranicama.Taj natječaj vrijedan je 170 milijuna eura, a pored toga natječaj za 12 dizelsko motornih vlakova u planu je do kraja godine, kaže Ratković.
Upitan kako komentira jučerašnji eksces kad je strojovođa u Hrvatskom Leskovcu zbog isteka smjene odbio voziti vlak zbog čega je vlak stajao 90 minuta, Ratković je rekao da je riječ o ljudskoj grešci, ali ne strojovođinoj koji nije smio voziti duže od propisanog vremena, nego onih koji su trebali organizirati smjenu te da će oni zato odgovarati.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....