ŠTO JE OVO?!

Prisjelo mu parkiranje na Rivi: ‘Za dva sata naplatili su mi 119 eura, pogledajte ovaj prevarantski račun!‘

Sporni račun izdan je u kunama i eurima. Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku
 Screenshot/Google Maps, Privatna snimka

Jedan Splićanin nerado će se prisjećati 22. srpnja kad je odlučio parkirati se na parkingu na Trgu Franje Tuđmana na Rivi. Platio je vjerojatno najveći iznos za dva sata parkinga u životu.

- Za dva sata parkinga plaćeno je 119 eura i izdan je ovaj prevarantski račun. Da stvar bude gora, već je prošlo više od mjesec dana bez ikakve konkretne informacije, a jedina osoba koja mi se javila, više ne želi komunicirati. Vjerujem da nisam jedini koji se našao u sličnim problemima - rekao je I. P. za Slobodnu Dalmaciju i priložio fotografiju spornog računa.

image

Račun za parking u Splitu

Privatna arhiva

Ono što je pobudilo sumnju u računu kod građanina je to što je isti izdan u kunama i eurima. Splitska obala d.o.o., koja upravlja parkingom, priznala je pogrešku.

- Parking na Trgu Franje Tuđmana opremljen je samonaplatnom blagajnom koju održava i servisira Adriatic bb. d.o.o. Na vrhu računa uslijed pogreške u sustavu ostalo je kuna umjesto eura, što je ispravljeno. Na računu je vidljivo da je stranka uplatila cjelodnevnu kartu. Stranka je priložila i karticu ulaza na parking iz koje je vidljivo da je pogreškom pritisnula cjelodnevnu kartu. Razlog čekanja je nedopustiv i učinit ćemo sve da se ne ponovi. Od 2019. klijenti su imali dvije pritužbe ili zahtjeva za pomoć klijenta, uključujući ovu o kojoj šaljete upit - odgovorio je direktor Splitske obale, Marijan Ciprijan.

Tužno je da je čovjek morao kontaktirati Slobodnu Dalmaciju da bi riješio ovaj problem nakon skoro mjesec i pol dana. Pogreške se događaju, ali ignorancija gradske firme Splitska obala je nedopustiva.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
18. prosinac 2024 01:10