POTEŠKOĆE

PROBLEMI NA AVIONU CROATIA AIRLINESA Dash iz Sarajeva poletio za Zagreb bez putnika na sanaciju, a nastavak problema uslijedio je i na letu za Zürich

 
Ilustracija
 Davor Pongracic / HANZA MEDIA

Let Croatia Airlinesa iz Zagreba za München koji je trebao poletjeti danas (utorak) ujutro u 8 sati i 30 minuta učinio je to sa stare uzletne piste Zračne luke Pleso, a ne sa piste novog aerodroma "Franjo Tuđman". Putnici su do zrakoplova prevezani autobusima, a nije im rečeno zašto polijeću s Plesa, a ne s "Tuđmana". Mogući razlog za polijetanje sa stare piste je i taj da je zbog iznimno niskih temperatura nova pista zaleđena...

Iz Međunarodne zračne luke Zagreb "Franjo Tuđman" neslužbeno smo doznali da takva praksa nije posve neuobičajena. Zrakoplovi Croatia Airlinesa polijeću s piste na Plesu zbog blizine stanice za servis, a nekad od tamo polijeću i kada nema parkirnih mjesta na "Franji Tuđmanu".

"Promet na zračnoj luci Franjo Tuđman, uz velike napore svih djelatnika operative, odvija se uz neznatna kašnjenja, bez poremećaja, unatoč ekstremnim vremenskim uvjetima koji su na snazi. U ovakvim vremenskim uvjetima, imajući na umu sigurnost prometa kao prioritet, potrebno je stalno čišćenje svih prometnih površina zračne luke i špricanje svih zrakoplova radi odleđivanja i sprečavanja zaleđivanja. Promet je normalno organiziran na obje stajanke zračne luke, istočnoj i zapadnoj, koje se i inače koriste tijekom cijele godine", rekli su za Jutarnji iz Međunarodne zračne luke Zagreb "Franjo Tuđman.

Veliki problemi sa zrakoplovom 'Slavonija'

Zrakoplov hrvatskog zrakoplovnog prijevoznika Croatia Airlines Bombardier Dash 8-Q400 imena "Slavonija" zbog problema s vratima nije uspio iz prve putnike prevesti iz Sarajeva u Zagreb. Zrakoplov je, naime, u 6 sati i 30 minuta u utorak ujutro s putnicima trebao krenuti iz Sarajeva, međutim za Zagreb je odletio prazan kako bi serviseri pokušali sanirati problem s vratima.

Nakon sanacije problema zrakoplov se vratio u Sarajevo te je putnike prevezao u Zagreb. Kašnjenje u dolasku u Zagreb poremetilo je red letenja prema kojem su se putnici istim zrakoplovom u 8 sati i 30 minuta trebali zaputiti za Zurich. Umjesto u planiranih 8 i 30, zrakoplov je za Zurich poletio između 10.30 i 11 sati.

Međutim, "Slavonija" se nakon 10 minuta boravka u zraku okrenula te vratila nazad u Zagreb. Kao razlog za povratak navedena je "jedna indikacija". Po povratku u Zagreb "Slavonija" je ponovno odvezena na sanaciju kvara. Putnicima je nakon iskrcavanja iz zrakoplova rečeno da će u najkraćem mogućem roku poletjeti prema svojoj željenoj destinaciji.

Iz Croatia Airlinesa su za Jutarnji rekli da su uoči jutrošnjega redovitog leta Croatia Airlinesa iz Sarajeva u Zagreb utvrđene su poteškoće s napuhivanjem gumenog brtvila na vratima zrakoplova Dash 8-Q400, kao posljedica izuzetno niskih temperatura.

"Zbog navedene poteškoće ne bi bilo moguće regulirati tlak u zrakoplovu tijekom leta te je, u skladu s propisanim sigurnosnim procedurama, zrakoplov bez putnika upućen u Zagreb kako bi se otklonila navedena poteškoća. Putnici iz Sarajeva pritom su preusmjereni na druge letove prema svom odredištu.

Nakon što je tehnički kvar otklonjen, zrakoplov je poletio na međunarodnoj liniji OU460 Zagreb - Zürich, ali je tijekom leta došlo do indikacije otvorenosti vrata prtljažnog (cargo) prostora zrakoplova Dash 8 - Q400.

Iako to nije predstavljalo nikakav sigurnosni rizik za putnike i posadu, iz operativnih razloga odlučeno je da se zrakoplov preventivno preusmjeri natrag u ZL Zagreb kako bi se što prije pregledao i vratio u redoviti promet.

Putnici s leta OU460 premješteni su u prvi raspoloživi zrakoplov Croatia Airlinesa i u međuvremenu su prevezeni u Zürich s kašnjenjem od 4 sata i 30 minuta u odnosu na planirani dolazak u svoje odredište.

Croatia Airlines ispričava se putnicima s letova Sarajevo - Zagreb i Zagreb - Zurich na poremećaju u planiranom putovanju", rekao je za Jutarnji Davor Janušić, glasnogovornik Croatia Airlinesa.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
06. prosinac 2024 03:32