Nakon što je popularni međunarodni hotelski brend Four Seasons još lani najavio da gradi prvi luksuzni brod s čak 14 paluba, ovih je dana napokon otkriveno kako će izgledati interijer njihovih kabina, ali i rute kojima će ploviti.
Iako će led probiti sedmodnevnim putovanjem Karibima, u ožujku 2026. godine ovaj brod kreće i na mediteransku turu u sklopu koje će ploviti i Jadranom, a prema podacima sa stranica brenda, na svojem će se putu zaustaviti u Primoštenu, na otoku Braču i u Dubrovniku, koji će ujedno biti i posljednja postaja prije povratka u odredište.
Postojat će dvije varijante putovanja, jedno u trajanju od devet i drugo od dvanaest dana, a luksuzni brod na tom će putu, osim Hrvatske, ploviti još i Gibraltarom, Crnom Gorom, Italijom, Portugalom i Španjolskom, dok će druge varijante mediteranskih tura uključivati i obilazak grčkih otoka, sa stajanjem u Ateni, na Iosu, Santoriniju i Mikonosu.
Švedski studio
Sretnici koji će si moći priuštiti krstarenje na ovom brodu za kabinu će morati izdvojiti oko 21 tisuću eura, no zauzvrat će boraviti u "teškom" luksuzu i dizajnu koji potpisuje kreativni direktor Prosper Assouline u kombinaciji sa švedskim studijom Tillberg Design.
Ono što će ovaj brod razlikovati od drugih bit će prostrani prostori i kabine veće za minimalno 50 posto u odnosu na ono što trenutno nudi konkurencija, a najveći će biti posebni dvokrevetni i trokrevetni apartmani opremljeni čak vanjskim bazenima i vanjskim tuševima.
Takozvani Funnel apartman, otkriva Four Seasons, prostirat će se na četiri razine i obuhvaćati više od devet tisuća četvornih metara prostora, a od pučine će ga dijeliti golema staklena stijena izrađena u jednom komadu s koje će se pružati panoramski pogled.
Loft apartman bit će nešto manji, na samo sedam tisuća četvornih metara, i moći će primati grupe do 20 osoba zahvaljujući činjenici da će ga se moći povezati s dodatnih sedam kabina.
Stalni gosti
Općenito je brod zamišljen na način da će se kabine po potrebi moći povezivati, a putnici bi trebali uživati u "intuitivnom luksuzu, s elegantnim eksterijerom i promišljenim detaljima".
Tu je zatim i 11 prostora predviđenih za objedovanje, a na brodu će, naravno, putnicima biti ponuđeni spa i wellness sadržaji.
Iako je prvotno bilo najavljeno da će brod biti u upotrebi već od 2025. godine, radovi na njemu i dalje traju u ankonskom brodogradilištu Fincantieri te će on prve putnike početi primati tek od 2026. godine.
Za početak, predviđeno je da se ovim ultraluksuznim brodom prvenstveno koriste postojeći i stalni gosti Four Seasons hotela, a tek naknadno napravit će se i lista čekanja na koju će se primati izvanjski gosti, naravno - oni koji će si tako nešto uopće moći priuštiti.
Mediteranska tura koja će završavati u Hrvatskoj kretat će iz portugalske Madeire, nakon čega plovi prema Gibraltaru, Malagi, Menorci, La Joliette, Saint Tropezu, Siciliji, Tivtu, pa ulazi u Hrvatsku.
Tvrtka je još 2022. godine najavila da ulazi u sektor luksuznih brodova, i to u kombinaciji s kompanijom Marc-Henry Cruise Holdings i talijanskim brodograditeljem Fincantierijem.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....