Sve je to nervoza konkurencije - rekao je Siniša Kovačić, v. d. ravnatelja HRT-a, na sjednici Programskog vijeća odmahujući rukom na najavu tužbe Nove TV zbog novog vizuala Dnevnika HRT-a koji sliči njihovom.
Zatrpani pozivima
Naime, nakon nedjeljne premijere novog izgleda HRT-ova Dnevnika uz komentiranje logotipa, tv studija i uvodne špice, bilo je onih koji su prepoznali sličnost vizualnog identiteta središnje informativne emisije dviju konkurentskih televizija.
- Otkad je Dnevnik HRT-a dobio novi vizualni identitet, moramo priznati da smo zatrpani pozivima gledatelja, marketinških stručnjaka i medija. Očito je da nismo jedini koji smo primijetili sličnost novog grafičkog paketa HRT-ova Dnevnika i grafičkog paketa Dnevnika Nove TV. Kopiranje naših sadržaja, nažalost, nije strana pojava, ovaj put je preslikan sam koncept vizualne komunikacije, što zapravo gledatelje može dovesti do zablude pri odabiru kanala. Upravo zato razmišljamo o daljnjim pravnim koracima koje ćemo poduzeti prema HRT-u - poručuje Ivana Galić, direktorica marketinga i korporativnih komunikacija Nove TV.
Jedinstveni u Europi
HRT-ovci se međutim ne plaše najavljene tužbe.
- Novi Dnevnik je potvrda da je HRT i dalje predvodnica u uvođenju novih standarda, postavljanju trendova i primjeni najsuvremenije tehnologije. S novim Dnevnikom nestaje klasična scenografija, a u prvi plan dolazi sadržaj prikladan svim generacijama korisnika i na svim multimedijskim platformama.
Naša se krilatica ‘Uvijek prvi’ ne odnosi stoga samo na brzu, provjerenu i kvalitetnu informaciju nego i na jedinstvenu tehnologiju koju uvodimo prvi u Europi - ističe Jozo Barišić, v. d. ravnatelja Programa HRT-a. HRT-ovci nadalje tvrde da su jedinstveni i originalni:- U okviru osvježenog Dnevnika koristi se i novi vizualni identitet, odnosno grafički paket koji svojim elementima, bojama i dinamikom prati izgled novoga studija trenutačno jedinstvenog u Europi, ali i svijetu.
Osvježenje središnje informativne emisije HRT-a, koja se već četrdesetak godina prikazuje pod nazivom Dnevnik, samo je logično unapređenje i nadogradnja vizualnog identiteta Dnevnika, koji zadržava svoju prepoznatljivost u smislu tipografije i boja.
Prvi rezultati gledanosti, kao i reakcije gledatelja potvrđuju da je učinjen odličan iskorak HRT-a kako bi se postavili novi trendovi u složenom izvješćivanju o svim društvenim zbivanjima u okviru javnog medijskog servisa - kažu s Prisavlja.
Čudom se čude
Neslužbeno doznajemo da se šefovi HRT-a čudom čude oštroj reakciji Nove TV i podsjećaju da HRT nije slično reagirao kad je Nova TV prije desetak godina svoju središnju emisiju nazvala Dnevnik.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....