Nakon što smo prenijeli vijest o incidentu koji se dogodio u Osnovnoj školi Stenjevec, oglasila se ravnateljica škole.
Dječak s visoko funkcionalnim oblikom poremećaja autističnog spektra je navodno razbio računalo i bacio mobitel učiteljice kroz prozor, a njegov otac je objasnio da se njegov sin osjeća loše i treba pomoć, a svoju agresiju je usmjerio prema mobitelju i računalu, a ne prema učiteljici. Ustvrdio je da je učiteljica situaciju pogrešno shvatila te pred cijelim razredom mu zaprijetila da će ga snimiti i to objaviti na internetu. Dodao je da je mališan trenutno vrlo dramatično i ne želi ići u školu.
Ravnateljica škole prof. Valentina Kabić Bratuša u svojoj reakciji demantira niz navoda iznesenih u tekstu.
- S obzirom na to da se zbog zaštite učenika ne smiju iznositi detalji, a koji postoje u dokumentaciji Škole, demantiramo vaše navode i navodimo sljedeće: Učenik je imao vrlo burnu i neprimjerenu reakciju tijekom nastavnog sata geografije te je fizički nanio ozljede profesorici, asistentici, socijalnoj pedagoginji i nekolicini učenika zbog čega je u školu pozvana hitna pomoć i policijski djelatnici. Također, učenik je na tom satu uništavao inventar koji je bacao prema ostalim učenicima i dijelom kroz prozor učionice. Učenici tog razreda kao i profesorica geografije, asistentica i socijalna pedagoginja su pretrpjeli strah i nastava je bila prekinuta. Asistentica je telefonski pozvala oca učenika koji je relativno brzo došao po učenika. Roditelji su došli po dio ostalih učenika, a ostali učenici i djelatnici su bili zbrinuti u prostoru škole do dolaska hitne pomoći koja je pružena ozlijeđenim učenicima i djelatnicima. Naglašavamo da učiteljica geografije nije prijetila učeniku da će ga snimiti te je to potpuno neistinito i neutemeljeno. O svemu su obaviještene nadležne institucije. Istoga dana dvadesetak zabrinutih roditelja došlo je na razgovor kod ravnateljice, objasnila je ravnateljica.
Potom je ravnateljica škole navela ispričala kako je isti učenik i početkom nove školske godine ometao nastavu.
- U prvom tjednu nastavne godine učenik je također vidno uznemiren ometao nastavu engleskog jezika na način da je ugrožavao profesoricu (razrednicu), asistenticu i učenike, upućen je u ured stručne službe. U tom trenutku u prostoriji su se nalazili pedagoginja, stručni suradnik knjižničar te profesorica hrvatskog jezika. Prilikom dolaska u ured učenik je burno reagirao i počeo uništavati uredski inventar trgajući i bacajući predmete s kojima je mogao ozlijediti sebe i sve prisutne. Prisutni su ga pokušali smirenim tonom umiriti dok ih učenik istovremeno udara, grize i nanosi im udarce. U trenutku kad je situacija počela izmicati kontroli, u ured ulazi i razrednica koju učenik također nogom snažno udara u međunožje. Nakon toga učenik je profesoricu hrvatskog jezika udario u ruku i nakon što je snažnim udarcem pedagoginji slomio nokat na nožnom prstu, te pokušao povući ormar na sebe i prisutne, knjižničar ga obuhvaća s leđa za podlaktice pritom pazeći da ga ne ozlijedi kako učenik prvenstveno ne bi nanio ozljede sebi, a i drugima. Cijelo to vrijeme knjižničar ga moli da se umiri. Istovremeno, učenik knjižničara udara nogama i grize po rukama. Učenik je nakon nekog vremena ipak pristao sjesti na pod, a isto je učinio i knjižničar sjedeći iza njega i pazeći da opet ne pokuša povući ormar i police koje bi ga mogle ozlijediti. U tom trenutku otac dolazi po učenika i zbog prethodno navedenog ih zatječe na podu ureda stručne službe. Dok se sve navedeno odvijalo, asistentica je pokušavala stupiti u telefonski kontakt s ocem, navodi se u demantiju.
Ističe kako je obzirom na učenikovu dob i teškoće donesena procjena da je bolje pozvati roditelje nego hitnu pomoć ne nanoseći djetetu dodatnu traumu.
- Prilikom dolaska oca rečeno mu je što se dogodilo. Napominjemo da i nakon što je otac došao učenik je bio vidno uznemiren i dalje se otimao, udarao rukama i nogama. Otac ga čvrsto prima za zapešće ruke, na što ga učenik moli da ga ne drži tako čvrsto jer ga boli, već da ga primi za majicu. Isto tako, otac mu upućuje oštar upit o tome je li svjestan što je sve učinio te se ispričava i zahvaljuje svim prisutnima navodeći kako će nadoknaditi svu materijalnu štetu i sina odvesti hitno liječniku. Tada pedagoginja objašnjava ocu da nije bitna materijalna šteta, već prvenstveno sigurnost djeteta i briga za njegovo zdravlje. Knjižničar je potražio liječničku pomoć zbog ugriza i psihičkog stresa, o cijelom su događaju obaviještene sve nadležne institucije te je održan hitan multidisciplinarni sastanak s ciljem pomoći učeniku kao i zaštite ostalih učenika i djelatnika škole, zaključuje se u demantiju ravnateljice.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....