Iz Uprave Međunarodne zračne luke Zagreb reagirali su na članak pod naslovom "NOVI PROBLEMI NA FRANJI TUĐMANU Otkriveni razlozi ranojutarnje drame i zašto se na check-inu u Zagrebu čeka duplo duže nego u ostatku Europe". U nastavku objavljujemo reagiranje u cijelosti.
Netočna je informacija koju novinarka navodi da se "... u ponedjeljak oko 5.30 ujutro odigravala prava mala drama uzrokovana, čini se, pogreškama domaćih i stranih aviokompanija, ali ponajviše, tvrde putnici, zbog neorganiziranosti i sporosti zemaljskog osoblja koje jednostavno nije stizalo na vrijeme čekirati sve putnike u avione".
Također je netočna informacija koju novinarka dalje iznosi u tekstu: "Ipak, čini se kako je u ponedjeljak ujutro u Međunarodnoj zračnoj luci Zagreb puno veći problem bio nedostatan broj otvorenih check-in šaltera, zbog čega se dobar dio putnika nije uspio na vrijeme ukrcati u avione".
Ispravna je informacija da je u ponedjeljak, 25. rujna 2017., od 5.30 do 6.00 sati u Zračnoj luci Franjo Tuđman bilo otvoreno 8 check-in šaltera za letove Croatia Airlinesa, Lufthanse i Austrian Airlinesa, 2 šaltera za Czech Airlines, te su od 6.00 sati još otvorena 3 dodatna šaltera, što znači ukupno 13 šaltera za registraciju putnika.
Broj šaltera za registraciju putnika planira se unaprijed prema broju putnika koji se taj dan očekuju, a taj podatak zračnoj luci dostavljaju zrakoplovne kompanije za svaki let. Činjenica je da je prebukiranost na letovima isključivi razlog zbog kojeg se određeni broj putnika nije ukrcao na let. Odnosno, bez obzira na rezervaciju, putniku može biti uskraćen ukrcaj zbog prevelikog broja putnika na tom letu. Broj prodanih karata na letu je u isključivoj nadležnosti zrakoplovnih kompanija, a ne zračne luke.
Zračna luka Franjo Tuđman je, kao što smo i odgovorili na upit novinarke, u spomenuto vrijeme imala otvoreno ukupno 13 šaltera za registraciju putnika i sav 581 putnik na ukupno 7 odlaznih letova (6 međunarodnih i 1 domaći) u tom je periodu uspješno prošao registraciju te ukrcan u zrakoplove. Navedeni broj putnika ne predstavlja uzorak temeljem kojeg se radi statistika o prosječnom vremenu obrade putnika jer se odnosi samo na dio putnika u određenom dijelu dana.
Prosječno vrijeme obrade putnika na check-in šalterima u ZL Franjo Tuđman iznosi 2 minute i u skladu je s prosjekom drugih europskih zračnih luka.
Također je netočan podatak o broju "članova zemaljskog osoblja" u ZL Franjo Tuđman. Činjenica je da je od preseljenja na novi putnički terminal angažirano više od stotinu dodatnih, novih djelatnika, od kojih je njih 96 primljeno u stalni radni odnos. Na poslovima zemaljskih usluga trenutno radi 491 djelatnik, ne uključujući djelatnike koji su angažirani putem podizvođača.
S poštovanjem, Uprava Međunarodne zračne luke Zagreb d.d. Jacques Feron, predsjednik Uprave David Gabelica, član Uprave
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....