EKSKURZIJA POŠLA PO KRIVU

ŠEFICA HOTELA REAGIRALA NA OBJAVLJENE 'FOTOGRAFIJE IZ PAKLA' 'Nikada nismo imali sličnih problema, ova situacija daje ružnu sliku hotela'

 Privatni album

Nakon što su roditelji osmaša makarske Osnovne škole Stjepana Ivičevića digli frku oko smještaja njihove djece u hotelu ‘Toplice’ u Krapinskim Toplicama, gdje su bili na trodnevnoj ekskurziji, oglasila se i ravnateljica hotela reagirajući na objavljene fotografije. Naime, roditelji sad traže pravo na odštetu od agencije Perla te povrat dijela iznosa od 1190 kuna koliko je izlet stajao.

Direktorica hotela ‘Toplice’ Kristina Marušić Meliš kaže da slika prenesena u medijima nije objektivna te da takav negativni publicitet može snažno naškoditi njihovom poslovanju. Prema njenim riječima, radi se o nekoliko soba, izoliranih slučajeva, ioanko predviđenih za renovaciju, koje su slučajno izdane grupi učenika.

Njezinu reakciju prenosimo u cijelosti:

‘Toplice Hotel već dugi niz godina surađuje s mnogo putničkih agencija vezano za boravak učeničkih grupa u hotelu. Kroz sve godine poslovanja nismo imali sličnih problema. S agencijom Perla iz Imotskog suradnja je uvijek bila na zadovoljstvo gostiju, agencije i hotela. Situacija o kojoj su krenuli natpisi nije potpuno objektivna, daje veoma ružnu sliku hotela, te dovodi u pitanje poslovanje objekta, što dakako nije mala stvar. Kolege iz struke znaju sve o negativnom publicitetu te mjerama koje se poduzimaju da bi se izbjegle ovakve i slične situacije, a sve u cilju zadovoljstva gostiju.

Članak koji je objavljen, učinio je mnogo više negativnog nego pozitivnog što je i u većini drugih slučajeva nažalost tako.

Naime, slike soba koje prikazuju hotel nisu ‘ogledalo’ hotela, već se radilo o dvije sobe koje su stavljene van uporabe, prije nego li je grupa pristigla u hotel (razlog: saniranje kvarova). Zabunom sobe su ipak izdane, a djeca preseljena iz tih soba odmah po dolasku.

Obzirom da je praksa hotela da se sobe prije dolazaka gostiju provjeravaju, ne postoji mogućnost da se gosti namjerno smjeste u sobu s iščupanim utičnicama koje se nalaze na podu te situacijama koje su prikazane na fotografijama.

Također bih htjela napomenuti da su djeca ulazila u spremišta domaćinstva, slikali prostoriju koja je također bila na listi sanacija (koje su planirane za proljeće tj. travanj 2018.).

Hotel je starije gradnje, a zima nije godišnje doba koje nam je naklonjeno, tako da sa svakim proljećem imamo sanacije i popravke, što naravno imaju i noviji objekti.

Uvjeti poslovanja su nam prilično specifični, hotel je u završnoj fazi preuzimanja od strane novog vlasnika koji planira potpuno renoviranje ili pak rušenje hotela te izgradnju novog reprezentativnog objekta, tako da radimo samo na manjim sanacijama te redovnom održavanju objekta.

Žao mi je ako su djeca bila nezadovoljna pruženim uslugama hotela, ali od samog dolaska grupe u hotel osjetile su se negativne tenzije tako da grupa nije ni koristila sve sadržaje koje smo im u suradnji s agencijom pripremili jer su vjerojatno bili zaokupljeni nekim drugim sadržajima.

Za Toplice Hotel

Kristina Marušić Meliš, direktorica’

Podsjetimo, učenici koji su fotografijama i dokumentirali stanje, požalili su se na plijesan na zidovima, razbijeni inventar i ogledala, napuknuti šteker iščupan iz zida, kabel koji viri iz telefonske utičnice, razbijen i odvojen štok od vrata, napukli plafon u kupaonici i nečiste tepihe. Učenici su trebali boraviti u uređenim i renoviranim sobama hotela ‘Well’ u Termama Tuhelj, udaljenog sedam kilometara od hotela ‘Toplice’, no šest dana prije polaska plan je promijenjen jer je u hotelu ‘Well’ naglo iskrsnuo nekakav kongres. Roditelji su za zamjenski hotel od agencije Perla doznali dan prije odlaska djece na ekskurziju.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
16. studeni 2024 09:38