PETE RADOVICH

Slavni TV producent hrvatskih korijena studentima u Zagrebu otkrio svoj recept za uspjeh

Radovich je karijeru izgradio u svijetu sportske televizije kao ključna figura u najgledanijem sportskom spektaklu u SAD-u - Super Bowlu

Pete Radovich

 Boris Kovacev/Cropix

Algebra je na svom zagrebačkom kampusu predstavila novi prijediplomski studijski program multimedijske produkcije predavanjem koje je pred više od 270 uzvanika održao Pete Radovich, nagrađivani svjetski producent hrvatskih korijena.

Radovich je karijeru izgradio u svijetu sportske televizije kao ključna figura u najgledanijem sportskom spektaklu u SAD-u, Super Bowlu, radio je i za poznatu emisiju 60 minutes, producent je tjedne emisije Inside The NFL, a režirao je i glazbene spotove za CBS-ovo pokrivanje Super Bowla i Final Foura, s glazbenim umjetnicima kao što su Jay-Z, Queen, Green Day, Sean "Diddy" Combs.

Pete Radovich imenovan je kreativnim direktorom televizijske kuće CBS Sports u rujnu 2009., a otada je postao viši kreativni direktor i potpredsjednik za produkciju. Dobitnik je 41 nagrade Emmy u 17 kategorija, koordinator je produkcije programa Inside the NFL na kanalu Paramount+; producent je prijenosa NFL-a, NCAA prvenstava, golf turnira te drugih sportskih događanja za CBS Sports. Kao viši kreativni direktor, Radovich je odgovoran za izgled, imidž i grafičko oblikovanje kanala CBS Sports.

U svom predavanju „The Power of Story Radovich“ s publikom je podijelio svoj recept za stvaranje uspješnih glazbenih, umjetničkih, medijskih i filmskih uradaka.

image

Pete Radovich

Boris Kovacev/Cropix

"Ljudi se sjećaju priča i zato je važno da ih kvalitetno pričamo. Morate moći angažirati osobu i stvoriti kod publike iskreni interes i duboke emocije za ono što govorite. Dobre priče dodaju vrijednost svakom proizvodu ili usluzi kojeg plasirate na tržište, a za dobru priču važno je da se ljudi s njom mogu poistovjetiti, da je priča jednostavna i da se svatko u njoj može naći. Najbolje priče su one s kojima se mogu poistovjetiti ljudi neovisno o kulturi, boji kože, financijskom statusu. Emocija koja ostane s vama jednostavan je primjer pronalaska kuta u pripovijedanju koji manipulira onime što ostaje u sjećanju ljudi. Svijet je danas sve kompetitivniji tako da bih mladima poručio da budu vrlo ambiciozni i da ih ništa ne zaustavlja u onom što zaista vole raditi. Pokušajte shvatiti koja je vaša priča, bez obzira čime se bavili i ispričajte ju svijetu", rekao je Radovich.

Osvrnuo se i na promjene koje je na tržište rada donijela generacija Z: „Mlada publika je danas stalno na nekim vrstama ekrana, posebno na društvenim mrežama i često nemaju previše pažnje za cijeli sadržaj, za cijelu priču, već žele highlighte svega. Na svima nama je definirati kako na najbolji način kombinirati tradicionalne medije i sadržaj koji guramo kroz društvene mreže. Tradicionalne televizije se danas natječu s nekim drugim online platformama i to ne samo u smislu sadržaja već često i budžeta samo za dobivanje prava za praćenje određenih sportskih natjecanja. Dakako, generacijske razlike se osjete i u pristupu poslu. Danas možete vidjeti mnogo mladih producenata, pa i njihovih asistenata koji se ponašaju kao da imaju pravo na nešto, kao da je mjesto na kojemu jesu čekalo njih. A onda se sjetim svojih početaka, i stvari su se zaista promijenile. No, i dan danas volim tvrditi – to je krivi stav. Vjerujte mi, kad ste na početku, na vama je tek da se pokažete i da rezultatom pokažete da ste zaslužili određenu poziciju.“

image

Pete Radovich

Boris Kovacev/Cropix

Algebra je na događanju najavila novi stručni studij multimedijske produkcije koji će biti fokusiran na kreiranje priče pripovijedanjem i komunikacijom uz plasman audiovizualnog sadržaja na različitim medijima:

„Studij multimedijske produkcije je, kao i svi studijski programi koje je Algebra pokrenula, rezultat dugogodišnjeg praćenja promjena i potreba na tržištu te pravovremenog prepoznavanja u koja znanja i vještine treba dodatno ulagati kroz obrazovanje kako bismo stvorili najbolje stručnjake za neke od poslova budućnosti. Studij multimedijske produkcije novom strukturom i pristupom odmiče se od dosadašnje uže sfere računarstva, u kojoj je bio jedanaest godina te ulazi u polje naprednih grafičkih tehnologija. U sklopu našeg studija ovdje se otvara prostor i za drugačiji profil studenata. Među njima su, primjerice, i potencijalni studenti novinarstva koji se imaju priliku više usmjeriti na produkciju multimedijskog sadržaja uz osnovne kolegije koji se bave kreativnim pisanjem“, izjavio je Predrag Šuka, voditelj studija multimedijske produkcije.

Na pitanje kakve konkretno studente žele u klupama, Šuka je istaknuo da zaista žele prave storytellere, spremne za učenje i usvajanje novih vještina.

Ako bilo koji dio u trenutnom programu studija nedostaje i potrebe tržišta rada ukažu na dodatne zahtjeve za još naprednijim znanjima, spremni su i taj dio nadopuniti pa po putu i prilagoditi kurikulum, poručio je Šuka.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
21. prosinac 2024 22:03