RAZVOJ TURIZMA

STANIČIĆ U MAKARSKOJ 'Ljeto 2020. je vrlo izazovna sezona'

direktor Hrvatske turističke zajednice Kristjan Staničić
 Boris Kovačev / HANZA MEDIA

Direktor Glavnog ureda Hrvatske turističke zajednice (HTZ) Kristjan Staničić rekao je u utorak u Makarskoj kako će iduća turistička sezona biti vrlo izazovna, da se treba raditi na razvoju i diversifikaciji turističkog proizvoda i vrlo intenzivno komunicirati s tržištem.

Staničić je u makarskom hotelu Park studentima Preddiplomskog sveučilišnog studija hotelijerstva i gastronomije koji je nedavno počeo s radom u Makarskoj, održao predavanje na temu ,,Ustroj i aktivnosti Hrvatske turističke zajednice,,.

Odgovarajući na pitanja novinara Staničić je za iduću turističku sezonu rekao kako je vrlo izazovna, još izazovnija nego je bila 2019. godina.

"To znači da ćemo se boriti za svakog gosta, da trebamo dalje raditi na kvaliteti, na razvoju i diversifikaciji turističkog proizvoda, te da trebamo vrlo intenzivno komunicirati s tržištem i raditi na jednom individualnom pristupu svakom tržištu", naglasio je direktor Glavnog ureda HTZ-a.

"Svaki gost je važan i dobro je došao, pa je na svima nama koji radimo u turističkom sektoru, da se jako potrudimo; da za slijedeću godinu zadržimo ovaj status Hrvatske koji imamo na globalnom tržištu te da ostvarimo ovu razinu rezultata koju smo ostvarili 2019. godine", dodao je.

Upitan o mogućem smanjenju cijena i povećanju plača zaposlenicima u turizmu, direktor Glavnog ureda HTZ-a je kazao kako o tome treba pitati poslodavce u kojem će pravcu ići politika plaća.

"Vjerujem da će Vlada kroz određene kvote i ostale aktivnosti i mjere koje bude poduzimala u pravcu povećanja konkurentnosti, iznaći nova rješenja kada je riječ o zapošljavanju. Što se cijena tiče, cijenu uvijek definira tržište i zakon ponude i potražnje i ja tu ne vidim nikakvih problema", rekao je Staničić.

Najavio je da HTZ ide u realizaciju nekoliko novih projekata koji su bitni za promociju Hrvatske.

Također je najavio novi zakon o turističkim zajednicama koji u jednoj od svojih temeljnih pretpostavki polazi od udruživanja turističkih zajednica u smislu provedbe zajedničkih marketinških projekata i promocije, za koje će u sklopu sredstava boravišne pristojbe postojati jedan posebni fond za provedbu projekata udružene turističke zajednice.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
15. studeni 2024 23:30