Milan Bandić je danas podijelio i pakete svojih predizbornih materijala: rukavice, šal, kapu, olovku i jabuku. Jabuku će dobiti svaki građanin koji ga podrži u utrci za Pantovčak, a svako dijete na predizbornom skupu dobit će i nogometnu loptu. Teoretičar dizajna Feđa Vukić analizirao je Bandićeve predizborne poklone.
“Niska produktivnost, nekonkurentnost gospodarstva, koruptivnost na svim razinama, nepostojanje sustavne i suvisle kulturne politike, to su tek neki od pritisaka zbog kojih će budući posao gazde Pantovčaka biti prilično težak. Toga je kandidat Bandić vrlo svjestan pa zato komunicira na dvije razine.
Prvo - aludira na hrvatski konsenzus “crvenih” i “plavih”, a potom, kroz merchendising, poručuje da je svjestan što ga čeka. Ako je početkom 90-ih trebalo znati ratovati, sada, bogme, treba pokazati da se zna i raditi. Sa zanimanjem očekujem što će i kome poručiti i ostali kandidati.
Ako su predizborne poruke znak vremena onda komunikacijske konstante kandidata Milana Bandića možda upućuju na malo manje lagodan život u bliskoj budućnosti, negoli što je bio ovaj na koji smo navikli. Ali uz dobrodošli optimizam.”
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....