REAKCIJA

'TVRDNJE VLASNICE SU NEOBJEKTIVNE' Ministarstvo financija odbacilo sve navode u vezi s provedbom poreznog nadzora na cvjećarnicom Kala iz Koprivnice

Cvjećarnica Kala
 Facebook

Ministarstvo financija u cijelosti je odbacilo sve navode u vezi sa slučajem provedbe poreznog nadzora nad cvjećarnicom Kala iz Koprivnice vlasnice Sanje Zagorščak (31) kao "neobjektivne i paušalne", piše ePodravina.

"Oni su izneseni iz pozicije osobe u čijem postupanju su nesporno utvrđena protupravna činjenja koja jasno ukazuju na kršenje poreznih propisa", stoji u očitovanju Ministarstva.

Iz Ministarstva ističu da je tijekom provedbe poreznog nadzora u cvjećarnici Kala utvrđeno da je Zagorščak kršila porezne propise s ciljem pribavljanja protupravne imovinske koristi, a ne minorno i formalno griješila kako se prethodno sugeriralo.

Također se ističe da je konkretni nadzor proveden ciljano, a kao rezultat prethodno provedene analize rizika i pripreme provedbe nadzornih aktivnosti praćenjem evidentiranih prometa, pri čemu je za cvjećarnu uočena jasna potreba provedbe cjelovitog nadzora.

"Naime, ne samo da je provedenim nadzorom potvrđena sumnja u sustavno pogrešno evidentiranje ostvarenog prometa kroz promatrano razdoblje, nego je i porezni obveznik za kupljeno dobro propustio izdati račun, čak i samim službenicima ovlaštenim za provedbu nadzora", kažu iz Ministarstva.

Napominju da je u tijeku promatranog razdoblja vlasnica sustavno propuštala izdavati račune i pravilno evidentirati ostvarene promete.

"Navedeno je utvrđeno i neposrednim nadzorom kod poreznog obveznika te, osim toga, i metodom usporedbe ostvarenih prometa prije i nakon obavljenog neposrednog nadzora, temeljem čega je utvrđeno naknadno višestruko povećanje dnevnih prometa", dodaju iz Ministarstva.

Kažu da su u potpunosti netočni navodi Zagorščak da je račun uredno izdan za izvršenu kupnju te da se službenik koji je provodio nadzor "okrenuo i otišao, a da nije niti sačekao izdavanje računa".

"Naime, prilikom kupnje dobara carinskom službeniku nije izdan račun, nego je izvršena naplata u zatraženom iznosu od strane prodavačice te je po okončanju kupoprodaje službenik napustio poslovni prostor, nakon čega se vratio i predstavio kao službena osoba te započeo postupak provjere stanja blagajne kada je prodavačica tek naknadno i u namjeri izbjegavanja odgovornosti izvršila izdavanje računa", navode u Ministarstvu

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
17. studeni 2024 04:00