KONTROVERZNA ODLUKA

U ovoj su hrvatskoj školi učenike u 7. i 8. razredu podijelili na uspješne i ostale: ‘Zvuči strašno, ali...‘

Ravnatelj tvrdi da se ukupno znanje povećalo, ali stručnjaci tvrde da ovakva odluka loše utječe na samopouzdanje učenika
 Ivo Ravlić/CROPIX

Učenici sedmih i osmih razreda OŠ Sibinjskih žrtava u Sibinju prošle su godine bili sudionici svojevrsnog internog eksperimentalnog programa odvojene nastave iz kemije, fizike i tjelesne kulture. Škola je u dogovoru s roditeljima, a bez odobrenja Ministarstva znanosti i obrazovanja koje nisu niti tražili, odlučila podijeliti učenike tako da su za nastavu kemije i fizike u jedan razredni odjel spojili tzv. nadarene učenike, odnosno odlikaše iz dva odjela, a u drugi razredni odjel ostale učenike.

Za tjelesni je ta podjela, pak, obavljena prema spolu, pa su djevojčice i dječaci imali odvojene sate tjelesnog. Nekima su takva odluka i program prilično kontroverzni, no Josip Šišmanović, ravnatelj škole, ističe kako im se program već nakon prve...

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
20. studeni 2024 12:57