GOTOVI RADOVI

U promet je pušteno prvih 7 kilometara najskupljeg infrastrukturnog projekta u Hrvatskoj

Riječ je o najskupljem infrastrukturnom projektu koji se u ovom trenutku gradi u Hrvatskoj, dužine 42 kilometra

Pruga Koprivnica - Drnje na dionici Križevci - Koprivnica - Botovo

 HŽ Infrastruktura

HŽ Infrastruktura pustila je u promet prvih sedam kilometara novoizgrađenog kolosijeka između kolodvora Koprivnica i Drnje na dionici pruge Križevci - Koprivnica - državna granica. Riječ je o najskupljem infrastrukturnom projektu, dužine 42 kilometra, koji se u ovom trenutku gradi u Hrvatsko, vrijednog 350 milijuna euraj. Novoizgrađeni desni kolosijek pušten je u promet da bi se moglo pristupiti rekonstrukciji postojećeg kolosijeka na navedenoj dionici.

U HŽ Infrastrukturi ističu kako je prije puštanja u promet obavljen interni tehnički pregled nadvožnjaka Sokolovac te se nakon očitovanja svih nadležnih institucija očekuje ishođenje uporabne dozvole. Također, nakon tehničkog pregleda i otklanjanja svih primjedbi ishođena je uporabna dozvola za nadvožnjak Novo Drnje. Odrađen je i interni tehnički pregled nadvožnjaka Vuk za koji se još moraju izgraditi ostale pristupne ceste te je plan da tehnički pregled bude proveden ovog mjeseca.

image

Pruga Koprivnica - Drnje na dionici Križevci - Koprivnica - Botovo

HŽ Infrastruktura

Također se najavljuje da će uskoro još neki novi dijelovi pruge biti pušteni u promet. Tako će krajem travnja promet između kolodvora Drnje i Novo Drnje biti preusmjeren preko novoizgrađenog dijela kolodvora Novo Drnje ukupne dužine dva i pol kilometra radi završetka preostalih radova na njegovoj izgradnji. Krajem svibnja će se dio devijacije 1 spajati na novi desni kolosijek do stajališta Vojakovački Kloštar u dužini od pet kilometara.

Puštanje u promet prvih kilometara novosagrađene pruge izuzetno je važno jer ukazuje na to da radovi idu planiranim tijekom.

Prema navodima iz HŽ Infrastrukture, plan je u sljedećem periodu nastaviti intenzivne radove na sva 42 kilometra pruge. Planira se nastavak izmještanja instalacija u vlasništvu HŽ Infrastrukture te signalno-sigurnosnog i telekomunikacijskog sustava. Nastavljaju se i radovi na objektima faze A (Lepavina 1, Lepavina 2, devijacija Vojakovački Kloštar, vijadukti Vojakovački Kloštar, Carevdar i Komari, nadvožnjaci Križevci i Vuk, podvožnjak Vojakovački Kloštar), faze B (galerija Velika Mučna i podvožnjak Ivanečki), faze C (nadvožnjaci Danica i most Gliboki) i faze D (most Drava).

image

Pruga Koprivnica - Drnje na dionici Križevci - Koprivnica - Botovo

HŽ Infrastruktura

Radovi se izvode i na pješačkom pothodniku u kolodvoru Koprivnica. Sanirat će se i klizište koje se pojavilo na dijelu trase u Vojakovačkom Kloštru. U siječnju je preuzeto dodatnih devet skretnica od proizvođača iz Turske te se uskoro očekuje njihova cjelovita ugradnja. Sredinom godine trebali bi pak biti završeni radovi na mostu Drava u Botovu. Završetak radova na cijeloj dionici očekuje se krajem 2025. godine.

I dok su prvi kilometri pruge od Križevaca prema Botovu pušteni u promet, zasad nije poznato kad će promet krenuti na dionici pruge od Dugog Sela do Križevaca. Ta dionica dugačka je 38 kilometara, a izgradnja novog kolosijeka započela je 2016., četiri godine prije izgradnje dionice od Križevaca prema granici s Mađarskom. Sad je sve izvjesnije da će pruga, koja je duža i počela se graditi četiri godine kasnije, biti puno ranije završena.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
25. studeni 2024 08:10