Bivši voditelj Ekspertne radne skupine za provedbu Cjelovite kurikularne reforme Boris Jokić, održao je u ponedjeljak predavanje na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Rijeci, piše Novi list.
Predavanje je održao u vrlo nekonvencionalnom stilu te ga potkrijepio brojnim primjerima iz života.
- U implementaciju kurikularne reforme ne ulazi se nepripremeljen. To rade zemlje trećeg svijeta. Reforme se iskorištavaju kao jeftine monete, a ono što je potrebno za reformu su mudrost, strpljenje, kreativnost, otpornost i hrabrost. To je potrebno u društvu da bi se reforma provela, a trenutno to baš i ne primjećujem. Potrebno je da ponovo dođe do zamaha koji smo imali prije dvije godine kada je 500 ljudi iz struke radilo na reformi, rekao je Jokić.
Na primjeru glazbenog odgoja, pojasnio je kako je trebala izgledati reforma kojoj je on bio na čelu.
- Prema nesuđenom kurikulumu prvašići bi slušali Beatlese, učila bi se filmska glazba, u srednjoj školi bi bilo mjesta i za Štulića, ali analizirala bi se i Jelena Rozga i to zato što škola treba uključiti dječji svijet, a ako nije takva onda dugoročno nema šanse. Rijetko je koja europska zemlja u posljednjih 20 godina uspjela napraviti ono što je napravljeno prije dvije godine s kurikularnom reformom, a to je da su definirana očekivanja i ishodi učenja. To je jedan kompleksan posao, kazao je Jokić.
Dodao je i kako je hrvatski je obrazovni sustav prilično zapušten, a kao jednu od najznačajnijih stvari izdvojio je podizanje teme reforme školstva u javni diskurs, piše Novi list.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....