Ovogodišnji Sea Star festival u Umagu bio je prvi festival održan u Hrvatskoj još od 2019. godine, hrvatskoj ekonomiji donio je nova 54 milijuna dobiti, a od 2017. do danas ukupno ostvareni doprinos prešao je 225 milijuna kuna, izvijestio je organizator festivala.
Četvrto izdanje Sea Star festivala je 27. i 28. svibnja posjetilo više od 40.000 posjetitelja koji su, prema istraživanjima konzultantske kuće Hotelis, specijalizirane za turizam i hotelijerstvo i nezavisne agencije TIM Centar, hrvatskoj ekonomiji donijeli nova 54 milijuna dobiti.
Time je ukupan ostvaren doprinos od 2017. do danas prešao 225 milijuna kuna ili gotovo 30 milijuna eura, a u analizu je uključena samo izravna potrošnja uzrokovana događanjem Sea Stara.
Uz ovaj iznos ukupna vrijednost marketinške promocije festivala i destinacije, točnije Umaga, lagune Stella Maris, Istre i Hrvatske, do sada procijenjena je na više 128 milijuna kuna, odnosno 17 milijuna eura. Samo u 2022. vrijednost marketinške kampanje, provedene u više od 20 zemalja prešla je pet milijuna eura.
Kroz festivalska vrata ovogodišnjeg Sea Stara u dvije večeri ušli su posjetitelji iz više od 40 zemalja i sa četiri kontinenta. Prevladavali su fanovi iz Hrvatske, Slovenije, Italije, Austrije, Švicarske, BiH i Srbije, a bilo ih je koji su do Umaga potegli iz SAD-a, Australije, Izraela i Kuvajta.
Po brojnosti publike Sea Star je u 2022. dosad bio daleko najposjećeniji glazbeni događaj u Istri i Primorju, te jedan od tri najposjećenija u cijeloj Hrvatskoj. Prema podacima Turističke zajednice grada Umaga, na destinaciji je od 26. do 29. svibnja zabilježeno oko 15.000 turista i gotovo 50.000 noćenja.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....