U prvih mjesec dana postojanja Dodo.hr došao je na više od 300 vodećih doktora u Hrvatskoj, 1000 pacijenata i 200.000 unique posjetitelja, objavili su danas u EPH Digitalu.
Dodo, servis za naručivanje kod vaših omiljenih dermatologa, stomatologa, ginekologa ili urologa u samo 30 dana postao je veliki hit među pacijentima i doktorima. Broj poliklinika i ordinacija koje koriste ovaj servis, kažu u EPH Digitalu, narastao je za više od 50% u posljednjih nekoliko tjedana.
'Dodo je jedan od najbrže lansiranih web servisa u Hrvatskoj', kaže Miran Pavić, direktor EPH Digitala.
'Broj korisnika raste svakodnevno i oduševljeno nas kontaktiraju. Dodo je brz, besplatan i efikasan '.
U svom kratkom postojanju, kažu voditelji projekta, Dodo je napravio nevjerojatnih 150.000 kuna novog prihoda za poliklinike koje su na njemu. 'Neki su doktori bili malo skeptični na početku', kaže Marija Kic, voditeljica projekta, 'no svakim danom sve više građana koristi Dodo za naručivanje kod doktora'.
Dodo je podržao i HZZO, koji kaže da je projekt uvelike doprinio popularizaciji privatnog zdravstva u Hrvatskoj.
EPH Digital vodeća je digitalna mreža u Hrvatskoj, s portalima i servisima koje posjećuje više od milijun i pol korisnika mjesečno, a u koje spadaju Jutarnji.hr, Gloria.hr, Autoklub.hr, Bestseller.hr, Dodo.hr, LikeCroatia.hr i drugi.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....