Kampanja HTZ-a

Usporite, oslobodite osjetila i uživajte u Hrvatskoj. Otkrijte novi trend putovanja...

Istražite lokalnu kulturu i umrežite se s lokalnim zajednicama. Ova filozofija čuva autentičnost destinacije i potiče održivost

Dugi otok

U suvremenom svijetu, brzina i efikasnost često nadmašuju emocije i autentičnost. No, kampanja Hrvatske turističke zajednice "Posjeti me" nudi drugačiji pristup, pozivajući sve nas da zastanemo, osjetimo i uživamo u svemu što Hrvatska pruža. Ova kampanja stavlja naglasak na emocionalne doživljaje koje turisti stječu posjetom raznolikim destinacijama, dok koncept slow travela oblikuje temelj cijelog narativa.

Slow travel, ili sporo putovanje, predstavlja trend koji se suprotstavlja masovnom turizmu, usredotočujući se na duboke emocionalne veze koje se mogu stvoriti s destinacijom. Umjesto prolaska kroz atrakcije u brzom ritmu, posjetitelji se potiču da usporavaju, istražuju lokalnu kulturu i umrežavaju se s lokalnim zajednicama. Ova filozofija ne samo da doprinosi očuvanju autentičnosti destinacije, već i potiče održivost – ključni imperativ u današnjem turizmu.

image

Slavonija

Kampanja "Posjeti me" već je privukla pozornost na nekoliko hrvatskih regija, uključujući prekrasne otoke, slikoviti Šibenik, bogatu Slavoniju i magični Gorski kotar. Ove destinacije nude posjetiteljima priliku za dublje doživljaje, od mirisnih tržnica i lokalnih festivala do šumskih staza i prekrasnih obala.

Jedna od mnogih koja se ističe unutar ove kampanje je Dugi otok, mjesto gdje se priroda susreće s tradicijom. Turisti ovdje mogu istraživati zadivljujuće plaže, poput Sakaruna, te uživati u lokalnim vinima i maslinovom ulju. Svaki zalazak sunca ovdje donosi novi osjećaj mira, a svaki zalogaj prisjeća na bogatstvo okusa koje Hrvatska nudi. U ovakvom okruženju, sporo putovanje postaje način života, a ne samo način putovanja.

image

Dugi otok

Još jedna destinacija koja očarava posjetitelje je Šibenik, poznat po svojim kulturnim znamenitostima i povijesnim ulicama koje pričaju priče iz prošlosti. Šibenik nije samo grad, to je živi muzej koji nudi emocionalne doživljaje kroz svaku svoju uličicu. Ovdje se održavaju brojni festivali, koji slave lokalnu kulturu i tradiciju, angažirajući posjetitelje da postanu dio zajednice umjesto pasivnih promatrača.

Slavonija, poznata po svojoj bogatoj tradiciji i prijateljskim ljudima, nudi savršenu priliku za putnike koji žele usporiti i istražiti autentične aspekte života lokalaca. Ovdje se turisti mogu pridružiti lokalnim obiteljima na berbi grožđa, kušati domaću hranu, šetati slavonskim poljima koja nude nezaboravno iskustvo prirodnih ljepota, bogate kulturne baštine i tradicionalne gastronomije. Kroz takve aktivnosti, posjetitelji doprinose održivosti lokalne zajednice.

image

Slavonija

S druge strane, Gorski kotar nudi mirisne šume, planinske potoke i netaknutu prirodu koja poziva na istraživanje. Ovdje, slow travel postaje savršena prilika za povezivanje s prirodom, šetnja kroz šume Gorskog kotara ne samo da umiruje dušu, već pruža i priliku za priču o održivosti koju ovaj kraj tako snažno njeguje.

U svijetu gdje su šume često ugrožene, Gorski kotar postavlja primjer kako se harmonija između čovjeka i prirode može postići. Kroz razne aktivnosti, posjetitelji se upuštaju u obnovu vlastitih odnosa s prirodom, dok istražuju lokalne resurse i prate tradiciju održivosti.

U osvrtu na kampanju HTZ-a posebno se ističe višedimenzionalni pristup koji je jasno naglašen u videima koji predstavljaju specifične običaje i trenutke iz raznih hrvatskih regija. Ovi videi, fokusirani na zvuk i osjetila, nude iskustva koja daleko nadmašuju slike kojima se divimo na društvenim mrežama. Kroz promišljanje prizora i režiranje scena, svaki aspekt snimanja i montaže podređen je zvuku koji stimulira osjetila i izražava jasnu poruku – "Posjeti me!"

Kampanja poziva putnike da aktiviraju svoja osjetila kroz istraživanje lokalnih običaja, povijesnih trenutaka, svakodnevnog života, tradicije, boja i okusa specifičnih za svaku destinaciju. Ovo je savršena prilika za otkrivanje nevidljivih bogatstava koja se nalaze iza kulisa, stvarajući tako neiscrpno bogatstvo iskustava koje Hrvatska nudi.

image

Gorski kotar

Namjera je jasna: potaknuti domaću publiku na otkrivanje vlastite zemlje i uživanje u jedinstvenim čarima koje nudi, od očaravajućih pejzaža do nasmijanih lica prijateljskih lokalaca. Serijal je namijenjen putnicima u pred i post sezoni kada je mogućnost potpunog doživljaja zagarantirana.

Na kraju, ova kampanja nas podsjeća da, s vremena na vrijeme, trebamo se prisjetiti koliko smo nevjerojatni, koliko vrijedimo i koliko ljepote ima na lokalnim cestama. Spojivši moderni i umjetnički pristup s bogatom tradicijom, Hrvatska poziva sve nas da istražimo njene skrivene dragulje i stvorimo uspomene koje će trajati vječno. U svom putovanju kroz Hrvatsku, ne samo da ćemo otkriti čar ovog predivnog kraja, već ćemo se i ponovno povezati s emocijama koje nas čine ljudima.

image
HTZ
Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
13. prosinac 2024 17:02