ZAGREB - Četiri godine nakon što se počela prodavati u trgovinama u New Yorku i tako ušla na američko tržište, hrvatska voda Jana ovoga tjedna postaje nacionalno prisutan brend vode u Americi. Od danas se Jana nalazi na policama Krogera, drugog najvećeg lanca trgovina u Americi (odmah iza Walmarta), koji operira sa 2468 supermarketa u više od 30 američkih saveznih država.
To je drugi veliki uspjeh Jane u Americi nakon što se već izborila za mjesto na policama Whole Foodsa, najprestižnijeg američkog lanca supermarketa, poznatog po organskoj hrani i živežnim namirnicama vrhunske kvalitete. Ali broj Whole Foodsovih trgovina (oko 200) neznatan je u usporedbi sa supermarketima Kroger, u koji je Jana sada ušla.
Vjerovanje u kvalitetu
- Ulazak u lanac supermarketa na ovakvoj razini rezultat je upornog rada i vjerovanja u izvrsnu kvalitetu hrvatske vode Jana za koju je samo bilo pitanje vremena kada će biti zamijećena od jednog od najboljih supermarketa SAD-a. Cijeli proces bio bi vrlo težak da nije imao podršku stručnog tima s obje strane oceana, i u Zagrebu i u New Yorku - kaže Mo Stojnović, prvi čovjek Agrokorove američke podružnice Jana North America.
Trio fantastikus
Ideja o izvozu Jane na tržište najjače svjetske ekonomije rodila se na poticaj Ivana Todorića, predsjednika Nadzornog odbora Agrokora i mlađeg sina vlasnika kompanije Ivice Todorića, i njegova prijatelja Moa Stojnovića, inače rođenog u Slatini, ali već dugo godina nastanjenog u New Yorku. Njihov dobar odnos i prijateljstvo rezultirali su pravim poslovnim uspjehom: dok je mlađi Todorić stvorio viziju Jane u Americi, Stojnović je svojim poslovnim i privatnim odnosima uveo Janu u velike lance, ali i na kućne stolove mnogih američkih celebrityja. Hrvatsku vodu redovito piju Leonardo DiCaprio, Orlando Bloom, pjevač R.E.M.-a Michael Stipe, bubnjar U2 Larry Mullen, a Jana je i često službena voda u showbusinessu.
Protekle četiri godine Jana je bila i službena voda dvorane Madison Square Garden, a često je i donirala svoju vodu: među ostalim, potresom razorenom Haitiju (20.000 pakiranja od po 12 litara) i u svibnju poplavljenom gradu Nashvilleu (1300 pakiranja).
Milijuni litara
U čitavom timu ljudi s obje stane Atlantika koji su zaslužni za Janin uspjeh u Americi još su i Ante Paić Majdić, direktor izvoza Jamnice, koji je, unatoč špici sezone na hrvatskom tržištu, omogućio da prva pošiljka za Kroger (2468 supermarketa) stigne na vrijeme. Samo u srpnju, u vrijeme dok se slala pošiljka za Kroger, u Hrvatskoj i na svim izvoznim tržištima prodano je ukupno 21 milijun litara Jane.
U tvrtki Jana North America direktor prodaje je Vedran Niketić iz Zagreba te trojica Amerikanaca s velikim iskustvom u industriji pića - Ed Hager, Tim Crain i Joel Thompson.
ZABAVE SLAVNIH
Kvasi grla elite US showbusinessa
Popis događanja na kojima je Jana prošle i ove godine bila službena voda izgleda kao mala knjiga “Tko je tko” u svijetu američkog showbusinessa: privatne zabave Salme Hayek, Justina Timberlakea, Kim Kardashian ili producenta Lawrencea Bendera; proslava rođendana Jessice Albe; Magic Johnsonov party u povodu pobjede Lakersa u finalu NBA; vjenčanje Mille Jovovich; koktel party u povodu početka prikazivanja filma Inglorious Bastards; after hour party koji je Jay-Z priredio na festivalu Coachella... I takvih stotinjak događanja godišnje.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....