Akcijom čišćenja plaže Sveti Križ na otoku Čiovu nastavilo se ovogodišnje izdanje ekološkog projekta Coca-Cole, Konzuma i Jutarnjeg lista 'Od izvora do mora' koji promiče zaštitu vodnog bogatstva Hrvatske te potiče na primjereno odlaganje ambalažnog otpada.
Čišćenju plaže Sveti Križ, poznatoj po gustoj borovoj šumi, u mjestu Mastrinka na Čiovu, pridružilo se više od šezdeset volontera u organizaciji Odreda izviđača Trogir. Prilikom čišćenja volonteri su prikupili nekoliko stotina kilograma otpada, koji je nakon akcije zbrinut na odgovarajući način.
Projekt je podržao i Grad Trogir.
„Drago mi je da je Trogir prepoznat kao dobar partner Coca-Coli, Konzumu i Jutarnjem listu u ovoj odličnoj i hvalevrijednoj ekološkoj akciji. Mi naš grad čistimo prilično često, imamo i brojne udruge, entuzijaste, izviđače, ronioce koji daju inicijative koje uvijek podržimo. Ponosni smo što smo tek drugi grad u Hrvatskoj koji je eliminirao jednokratnu plastiku iz Gradske uprave kroz inicijativu Plastic Smart cities. Jako smo ponosni i na činjenicu što imamo dvije jako popularne plaže, među kojima je i ova, koje kandidiraju za plavu zastavu nakon što su nedavne akcije čišćenja podmorja pokazale da nam je morsko dno zapravo jako čisto. Nažalost, akcije čišćenja potrebne su kontinuirano i zato smo se rado odazvali i na ovu koja dolazi u idealno vrijeme, na samom početku turističke sezone da još spremniji dočekamo domaće i strane goste. Hvala Coca-Coli, Konzumu i Jutarnjem listu na inicijativi koja ima i funkcionalnu i edukativnu važnost. Veselimo se prvoj sljedećoj prilici kada ćemo moći biti dio ovakve akcije“, izjavila je privremena pročelnica Upravnog odjela za društvenu djelatnost Grada Trogira Ruža Kovačević Bilić.
„Projekt 'Od izvora do mora' Coca-Cola je pokrenula 2018. godine kako bismo skrenuli pažnju na važnost odgovornoga odlaganja ambalažnog otpada i čuvanja vodnoga bogatstva te promicali akcije čišćenja područja uz hrvatske vode – rijeke, jezera i obalu Jadranskoga mora. Iznimno nam je drago što je naš projekt prepoznat na nacionalnoj, ali i na lokalnoj razini te stoga hvala našim domaćinima - Odredu izviđača Trogir i Gradu Trogiru. Veselimo se što će ova plaža dočekati vrhunac sezone u punom sjaju, a projekt 'Od izvora do mora' nastavlja se tijekom lipnja diljem Hrvatske“, izjavio je Tomislav Šarušić, regionalni rukovoditelj prodaje za Prodajno područje Južna Hrvatska u Coca-Coli HBC Hrvatska.
Ovogodišnjem izdanju projekta pridružio se i Konzum kao partner
"Jako me veseli što je projekt 'Od izvora do mora' stigao u Dalmaciju, na Čiovo. Turistička sezona već je krenula, a za nas Konzumu domaći i strani turisti čine velik udio kupaca upravo u tom razdoblju. Svjesni smo toga da dojam koji o nama kao domaćinima steknu uvelike ovisi i o ljepoti i čistoći okoliša naših gradova i mjesta, zato sam ponosna što se Konzum uključio baš u projekt koji promovira čišćenje područja uz naše obale. I inače smo trajno orijentirani na brigu o okolišu i želimo ga očuvati za buduće generacije – turista, ali prije svega naših sugrađana", rekla je Miranda Filipović, direktorica regije Jug 2 u Konzumu.
Lana Mindoljević, urednica u Jutarnjem listu, koji je partner i suorganizator ovogodišnjeg projekta 'Od izvora do mora', pohvalila je entuzijazam volontera.
„Ponosni smo što se Jutarnji list prošle godine uključio u projekt 'Od izvora do mora' i što smo odmah u prvoj godini pomogli da se u 12 akcija iz prirode ukloni više od 16 tona otpada. Prošle smo nedjelje pokrenuli ovogodišnje izdanje velikom akcijom u Osijeku i još šest manjih diljem Hrvatske, te smo već nakon prvog vikenda i prikupljenih pet tona otpada uvjereni da ćemo i ove godine značajno doprinijeti smanjenju nemarno odbačenog otpada u prirodi. A svega toga ne bi bilo bez marljivih i entuzijastičnih volontera iz naših partnerskih udruga koje se uvijek spremno odazivaju na naše akcije i koji su najveći heroji ovog ekološkog projekta“., rekla je.
'Od izvora do mora' dio je dugoročnog sveobuhvatnog plana 'Svijet bez otpada' kojim se tvrtka Coca-Cola, među ostalim, obvezala da će do 2030. godine prikupiti i reciklirati istu količinu boca i limenki onoj koju stavlja na tržište te da će udio recikliranih materijala u primarnoj ambalaži biti najmanje 50 posto. Također, do 2025. godine sva primarna ambalaža moći će se u potpunosti reciklirati. U proteklih 10 godina, samo upotrebom lakših boca, Coca-Cola je smanjila ukupnu upotrebu plastike za četvrtinu.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....