ZAGREB - Vlada je, po svemu sudeći, odustala od nizinske pruge koja bi trebala spajati Rijeku s Mađarskom.
Umjesto gradnje nove pruge prema Rijeci, ići će se na modernizaciju postojeće trase, koja će na nekim mjestima biti modificirana. Tako će se kroz Gorski kotar, na trasi od Skradnika do Rijeke, izgraditi nekoliko novih tunela, a ponegdje će se graditi i drugi kolosijek, ali suština je da će se, umjesto gradnje nove pruge, "ispeglati" stara.
VLADIN NEW DEAL Investicije rastu za 9 milijardi MILANOVIĆ: 'Sada više nema izgovora'
Prema riječima ministra prometa Siniše Hajdača Dončića, radovi na modrrnizaciji riječke pruge stajat će oko 3,6 milijardi eura, od čega bi Hrvatska iz fondova EU mogla povući do tri milijarde eura.
Cilj je ponajprije osposobiti riječku prugu za jači teretni promet, kako bi Luka Rijeka mogla konkurirati drugim europskim lukama.
Gradnju nove pruge, kako je ranije bilo planirano, Hajdaš Dončić je ocijenio u ovom trenutku ekonomski neisplativom.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....