Na sjednici Vlade danas je predstavljen sustav e-obnova Ministarstva graditeljstva, prostornog uređenja i državne imovine koji omogućuje elektroničku prijavu za obnovu ili novčanu pomoć nakon potresa za fizičke i pravne osobe i koji je već funkcionalan.
Moći će mu se pristupiti putem e-Građanina. Preko web platforme moći će se ispuniti elektronički obrazac bez potrebe odlaska u državne ustanove, kao i prilaganje potrebne dokumentacije, poput vlasničkog lista, a građani biraju koji obrazac će ispuniti, ovisno što traže, je li to konstrukcijska obnova, uklanjanje građevine ili zahtjev za novčanu pomoć.
Za sve obrasce obvezan je upis katastarske općine i broj katastarske čestice. Nakon toga bira se status, odnosno je li riječ o vlasniku zgrade/posebnog dijela zgrade odnosno uništene obiteljske kuće ili suvlasniku zgrade/posebnog dijela zgrade odnosno uništene obiteljske kuće. Zahtjev se popunjava odgovorima na pitanja kroz aplikaciju, a odabirom ikone ? prikazuje se opširan opis ponuđenih modela obnove.
Nakon što su svi podaci uneseni i spremljeni, zahtjev se može predati, a zadnji korak prijave je potvrda predavanja zahtjeva. Moguća je i pretraga zahtjeva što je posebice pogodno za upravitelje zgrada. Omogućeno je pretraživanje po više različitih kriterija (po podacima zahtjeva, po podacima o zgradi, po adresi i slično).
Predani zahtjevi mogu se samo pregledavati, dok se u zahtjevima koji su privremeno spremljeni mogu mijenjati i dodavati podaci. Ako se utvrdi da predana dokumentacija nije dovoljna, korisnik će po pozivu referenta moći dopunjavati svoj zahtjev, a kroz ovaj projekt državna uprava sama automatizacijom razmjenjuje podatke sa temeljnim registrima javne uprave.
U Zagrebu će se 15. ožujka otvoriti i info centar i to u Ulici Kneza Mislava 2 gdje će građani moći dobiti sve potrebne informacije oko obnove i podnijeti zahtjev.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....