Grad Pula od subote, 1. listopada, pojeftinjuje ili ukida naplatu parkinga nakon 17 sati na gradskim parkiralištima nakon što su cjenici koji su predstavljeni početkom kolovoza kod mnogih građana izazvali veliko negodovanje, potvrdili su iz pulske gradske uprave.
Sukladno povratnim informacijama od strane građana i analizi Pula parkinga, odlučeno je kako se od 1. listopada do 30. travnja nakon 17 sati neće naplaćivati parkiranje u crvenoj zoni u gradu Puli koji se odnose na pet parkirališta.
Parkinzi koji spadaju u žutu zonu imat će cijenu satne karte pet kuna, a oni koji spadaju u zelenu zonu po satu će koštati četiri kune.
Osim toga, kako su izvijestili iz gradske uprave, cjenici posebnih parkirališta također su korigirani, pa će tako parkiralište na Karolini do 17 sati biti četiri kune, a nakon 17 sati besplatno.
Sat vremena na rivi koštat će jednu kunu, s polugodišnjom cijenom od 50 kuna.
"Ove smo korekcije donijeli i kao reakciju na komentare građana, ali i u cilju dodatnog optimiziranja prometa u mirovanju u Puli", kazao je pročelnik Upravnog odjela za komunalni sustav i upravljanje imovinom grada Pule Damir Prhat.
Vjerujem, dodao je, da smo sada našli balans koji štiti stanare ovih zona, ali i koji omogućuje građanima iz drugih kvartova da popodne u miru mogu doći u središte ili širi centar grada i imati besplatan parking.
Rekao je kako je Grad Pula spreman i ubuduće, kad god za to bude prostora i potrebe, korigirati odluke u korist bolje komunalne usluge svim građanima i gostima grada.
Najnovijom odlukom građani Pule su zasigurno odahnuli, nakon što je početkom kolovoza pulsko gradsko vijeće definiralo pet zona naplate čija se cijena satnog parkiranja kretala od devet kuna u četvrtoj do 30 kuna u trećoj zoni, što je izazvalo veliko negodovanje samih građana.
"Svaka promjena je teška, ali bitno je da odluke budu stručno utemeljene, da ih oni koji znaju pojasne, a da mi kao gradska uprava budemo dosljedni u njihovoj primjeni", poručio je pulski gradonačelnik Filip Zoričić.
S time se nisu složili iz političke platforme Možemo! koji su tada tvrdili da se nova odluka o organizaciji i načinu naplate parkiranja u Puli treba ukinuti, smatrajući kako takve odluke treba utemeljiti na prometnoj studiji u čijoj izradi bi trebale sudjelovati i različite kategorije građana pogođenih takvim odlukama.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....