Generalni direktor Bina Istre Dario Silić, Predsjednik uprave i izvršni direktor Arena Hospitality Group Reli Slonim i Christian Santaleza, direktor Bina Istra upravljanje i održavanje, nisu krili oduševljenje što su još jednom zajedničkom inicijativom podržali rad Opće bolnica Pula.
Danas je u Općoj bolnici Pula svečano obilježena donacija grijanog krevetića za novorođenčad, vrijedna 20 tisuća eura, za koju su sredstva prikupljena tijekom održavanja renomiranog Festivala Rocks&Stars @Cave Romane, uz snažnu podršku partnera Arena Hospitality Groupe (AHG) i Bina Istre.
Misao vodilja ove uspješne inicijative, koju je pokrenula organizatorica Festivala Iva Šalamon Reškovac, jest značajan doprinos bolničkoj opremi i unapređenju zdravstvene skrbi u Puli. Strateško opredjeljenje Festivala Rocks & Stars @ Cave Romane uključuje integraciju filantropskih aktivnosti s posebnim naglaskom na podršku lokalnoj zajednici i podizanje svijesti o važnosti društvene odgovornosti. Festival posvećuje posebnu pažnju održivosti i ESG ciljevima, s fokusom na socijalno osjetljive projekte koji dugoročno doprinose poboljšanju kvalitete života u zajednici.
Donaciji su prisustvovali brojni ugledni predstavnici, uključujući pročelnicu Upravnog odjela za zdravstvo i socijalnu skrb Istarske županije Gordanu Antić, načelnika Općine Medulin Ivana Kirca, direktora TZ Općine Medulin Mihaela Idžakovića i zamjenica gradonačelnika Pule Ivona Močenić.
U ime Opće bolnice Pula na donaciji su zahvalili zamjenica ravnatelja Daniela Fabris-Vitković, pomoćnica za sestrinstvo Keti Glavaš, voditeljica Odjela za pedijatriju Vlasta Rebić, glavna sestra Odjela za pedijatriju Kristina Mržljak, glavna sestra Službe za ginekologiju i opstetriciju Aleksia Matejčić te zamjenik rukovoditelja službe prim. dr. sc. Davor Zoričić.
Donacija ima veliki značaj za poboljšanje zdravstvene skrbi u Puli, posebice za najosjetljiviju skupinu pacijenata – novorođenčad. Grijani krevetić omogućit će im optimalne uvjete njege, pružajući im sigurnost i toplinu u najranijim danima života, čime će se dodatno unaprijediti skrb za najmlađe pacijente na pedijatrijskom odjelu Opće bolnice Pula.
Organizatorica festivala, Šalamon Reškovac, izrazila je zahvalnost svim partnerima i posjetiteljima Festivala na tome što su zajedničkim snagama omogućili realizaciju ove vrijedne donacije. "Ova donacija nije samo znak naše posvećenosti najmlađim pacijentima, već i simbol zajedništva i odgovornosti koju osjećamo prema lokalnoj zajednici. Hvala svima koji su pomogli ostvariti ovaj cilj," poručila je.
“Kao društveno odgovorna kompanija, naš cilj je ne samo pružiti vrhunski smještaj i usluge našim gostima, već i aktivno doprinositi dobrobiti zajednice u kojoj poslujemo. Izuzetno nam je drago što smo imali priliku podržati Opću bolnicu Pula donacijom grijanog krevetića za odjel pedijatrije. Ova donacija ima poseban značaj za nas, budući da je naša regija domaćin brojnih događanja, poput koncerata, koji privlače mnoge posjetitelje i stvaraju priliku za suradnju sa zajednicom. Vjerujemo da ulaganje u zdravstvene ustanove i opremu, posebno onu namijenjenu najmlađima, pomaže u stvaranju sigurnije i zdravije budućnosti. Nastavit ćemo podržavati inicijative koje donose stvarne promjene i obogaćuju našu zajednicu. Zahvaljujemo se Općoj bolnici Pula i svim uključenima što su nam omogućili da budemo dio ove hvalevrijedne akcije”, izjavio je Reli Slonim, predsjednik uprave i izvršni direktor Arena Hospitality Groupe.
„U Bina Istri smo u zadnje vrijeme poprilično fokusirani na ozbiljne građevinske radove, ali, evo i ovoga puta smo si zadali moralnu obvezu da primjenjujemo naš program održivog razvoja koji je uglavnom već godinama usmjeren na potporu zdravstvenim ustanovama, uglavnom dječjim odjelima. Tako da hvala svim organizatorima, hvala Ivi za koncerte, hvala Areni Hospitality za partnerstvo. Koristili bi priliku iz Bine da čestitamo na novom imenovanju dr. Angeliniju, želimo mu uspješan rad, ne sumnjamo da će biti uspješan a obzirom na ekipu koja ga okružuje. Hvala svima i nadamo se da će i ova donacija koristiti što manje, ali kad bude potrebno što bolje“, zaključio je Christian Santaleza, direktor Bina Istra upravljanje i održavanje.
Posjetitelji danas sve više cijene destinacije koje, uz atraktivnu ponudu, njeguju društveno odgovorne inicijative i brigu za lokalnu zajednicu. Ovom donacijom šalje se topla festivalska razglednica iz Hrvatske, pokazujući kako takvi projekti mogu dodatno obogatiti doživljaj destinacije i povezati je s posjetiteljima na dubljoj razini.
"Društveno odgovorni programi i humanitarne akcije standard su našeg rada jer smatram da je iznimno važno pomoći zajednici u kojoj poslovno djelujemo. Sigurna sam da smo ovom organizacijom potvrdili kako Festival može biti katalizator promjena i podrške onima kojima je to najpotrebnije. Kroz naše aktivnosti nastavit ćemo raditi na stvaranju pozitivnog utjecaja destinacije na posjetitelje i jačanju veza unutar zajednice" zaključila je Šalamon Reškovac uz poruku svih donatora: "Vidimo se i dogodine!"
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....