Osječka kreativna agencija Studio 33 razradila je branding i vizualni identitet za proizvode nove tvrtke na domaćem prehrambenom tržištu Sin ravnice, koju je osnovao nogometaš Domagoj Vida sa svojim prijateljima, a bavi se uzgojem autohtone pasmine crne slavonske svinje te proizvodnjom i prodajom suhomesnatih proizvoda.
Specijaliziran upravo za branding, vizualne identitete, dizajn ambalaže proizvoda i grafički dizajn, Studio 33 udružio je tim, pod art direkcijom dizajnera Lea Vinkovića, i pronašao kreativan odgovor na postavljeni zadatak.
“Tvrtka Sin ravnice angažirala nas je za kreiranje naziva brenda (robne marke), pod kojim će plasirati svoje proizvode na tržište, dizajn vizualnog identiteta i dizajn ambalaže proizvoda. Domagoj Vida i njegovi prijatelji suosnivači, dali su nam osnovne upute i zahtjeve kao decision makeri. Svi naši prijedlozi prošli su njihove interne konzultacije i na koncu bili prihvaćeni”, rekao nam je Leo Vinković iz Studija 33 te otkrio da su brend nazvali “OINK”.
Novom ambalažom kupcu se nastoji sugerirati odnos prema uzgoju crnih svinja i vrhunskoj kvaliteti suhomesnatih proizvoda. Upravo iz tog razloga, osmišljen je set ilustracija kreiranih u tehnici linoreza koja nudi poseban osjećaj ručnog rada i majstorstva, tj. zanata (craft). Osim autentičnosti, ilustracije prezentiraju i paletu proizvoda te direktno evociraju kupca na razmišljanje o proizvodima koje OINK nudi, na njihove okuse i teksture.
“Proizvodi autohtone pasmine crne slavonske svinje nisu toliko zastupljeni na tržištu, a klijent je svojom ambalažom težio prezentaciji koja će evocirati kvalitete njihovih proizvoda”, kaže dizajner Vinković, dodajući kako proizvodi vakuumiranjem čuvaju svoju svježinu i vijek trajanja, a novi način isporuke proizvoda i njegova ambalaža ostavit novi dojam na kupca brenda OINK.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....