Dvoje preostalih predsjedničkih kandidata, Kolinda Grabar-Kitarović i Zoran Milanović, su se, sa završetkom Božićnih blagdana, posvetili ponovno svojim digitalnim kampanjama. Sada kada imaju samo jednog protukandidata, njihove objave se mogu više usredotočiti na kritiku suparnika. Na koji su način nastavili svoje digitalne kampanje te o čemu raspravljaju njihovi simpatizeri u neslužbenim grupama podrške?
Kolinda Grabar Kitarović
Kolinda Grabar-Kitarović nastavlja svoju digitalnu kampanju pozivajući birače da se ujedine i glasaju za nju. Pritom u objavama naglašava kakve će prednosti Hrvatska imati ako ona pobijedi, dok u isto vrijeme kritizira Milanovića, te govori o situaciji u Hrvatskoj, u slučaju njegove pobjede, u negativnom kontekstu. Njeni simpatizer iz neslužbenih grupa nastavljaju aktivno pozivati Škorine birače da glasaju za Grabar-Kitarović, navodeći kako je između nje i Milanovića ona manje zlo te kako bi pobjeda Milanovića bila izrazito negativna za Škorine birače. Osvrnuli su se i na potencijalni plan dijela Škorinih birača da ne glasaju za Grabar-Kitarović, za koji tvrde da je to nametnuti plan podržavatelja SDP-a i Milanovića, smatrajući da su se infiltrirali u Škorine neslužbene grupe simpatizera, kako bi uvjerili njegove birače da ne postoji razlika između glasanja za Grabar-Kitarović i Milanovića. Samog Milanovića često kritiziraju te su zabrinuti zbog mogućnosti da on kao predsjednik postane vrhovni zapovjednik Hrvatske vojske.
Zoran Milanović
S druge strane je Zoran Milanović, koji je snažnije nastavio digitalnu kampanju, najavljujući predstojeće skupove te pozivajući građane da se prijave za promatrače na izborima u drugom krugu. Njegove objave često sadrže kritike Grabar-Kitarović, zbog njene koncepcije zajedništva, koja je vrlo selektivna. Simpatizeri iz njegovih neslužbenih grupa raspravljaju o mogućnosti debate između Grabar-Kitarović i Milanovića, smatrajući uglavnom da bi iz nje Milanović izašao kao pobjednik. Pritom napominju kako je ključno da se i sami simpatizeri politički aktiviraju i mobiliziraju, kroz širenje podrške Milanoviću na društvenim mrežama. Prijedlog je bio da to čine promjenom svojih profilnih slika na Facebooku u njegov službeni broj na izborima – broj 1. Također, iako su njegovi simpatizeri nakon prvog kruga izbora često raspravljali o Škorinim biračima i načinima kako da ih se motivira da glasaju za Milanovića, sada takvih rasprava više nema.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....