![36134793](https://static.jutarnji.hr/images/slike/2025/01/29/k_36134793_640.jpg)
Pred nekih petnaest ili deset godina, između hrvatskih je kupaca i hrvatskih trgovaca vladao medeni mjesec. Inflacija je bila niska, trgovine su bile pune radosnih konzumenata, nitko se u to doba nije žalio da mu je u trgovini skupo.
Novi šoping-centri, megastori i outleti otvarali su se pred deset godina po obodima hrvatskih gradova. U novinama su izlazile ubave AutoCAD fantazije sve novijih i novijih trgovačkih kvadrata za koje su proinvesticijski mediji svesrdno navijali. A kako i ne bi, kad su u tom trenutku isti ti trgovački lanci bili i najveći oglašivači? Njihovi letci i deplijani ispadali su iz papirnatih izdanja novina, a isti ti promotivni sveščići zagušili bi vam poštanski kaslić do pola jedanaest ujutro.
Trgovci su se tukli za fetu kolača koji je...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....