Od Božića 2015., kad je s emitiranjem počela Laudato TV, obiteljska televizija s kršćanskim vrijednostima, korak po korak gradi svoju publiku, a u budućnosti priželjkuje i nacionalnu koncesiju. Od rujna prošle godine, otkad je u monitoringu TV gledanosti AGB Nielsena, iz mjeseca u mjesec, u udarnom terminu između 18 i 23 sata, Laudato TV bilježi značajan porast gledanosti.
U ožujku je u ukupnoj populaciji u udarnom terminu bio četvrti kanal među nenacionalnim, tzv. pay TV kanalima, a deveti u ukupnom poretku svih televizijskih kanala u monitoringu. U istom mjesecu šest puta je bio najgledaniji pay TV kanal u udarnom terminu. Kao i ranijih godina, i u 2021. je zadržao titulu najgledanije lokalne televizije u Hrvatskoj.
Uz to, radi se o televiziji koja se...
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....