Vozačica BMW-a, koja je svoj automobil nepropisno parkirala u Maksimirskoj 68, prekjučer je prouzročila prometni kolaps zbog kojega je 15 minuta bio prekinut tramvajski promet u Zagrebu.
Čak pet linija - 4, 5, 7, 11 i 12 - nije vozilo od Kvatrića prema Dubravi, deset je tramvaja čekalo u koloni, a više od 500 Zagrepčana moralo je svoj put kući nastaviti pješice.
BMW-om je upravljala Gordana Ostović (48) dramatičarka i kazališna kritičarka, inače zaposlenica na Hrvatskom radiju. Jučer je zbog izazivanja prometnog kolapsa dobila kaznu od policije u iznosu od 300 kuna.
- Strašno mi je žao zbog svega što se dogodilo. Ispričavam se svima koji su imali problema zbog prekjučerašnjeg zastoja - rekla je Ostović koja je u vrijeme zastoja prometa kupovala u DM-u.
- Parkirala sam se na brzinu, no zbog snijega nisam se mogla uparkirati do kraja parkirališnog mjesta. Nisam uopće znala da mi automobil smeta tramvaju. Kad sam izašla iz trgovine, u prvi mah nisam ni pomislila da promet stoji zbog mog vozila. Odmah sam upalila automobil i htijela ga pomaknuti unaprijed da oslobodim put tramvaju, ali to zbog snijega nisam mogla učiniti. Pitala sam djelatnike pauka što da radim, a oni su mi rekli da odvezem automobil - objasnila je Gordana Ostović, inače supruga Damira Ostovića, koji je krajem 90-tih bio pomoćnik ministra gospodarstva.
Unatoč tome što su zbog nje stali tramvaji i građani, ni ZET ni Zagrebparking neće podignuti prekršajnu prijavu protiv vozačice.
Spornih šest minuta
- Sada je pitanje kako će reagirati pravna služba. U drastičnim situacijama, kada je netko bio i fizički ozlijeđen, znali smo tužiti. No, nesavjesnih je vozača mnogo, svakodnevno se susrećemo s njima. Putnici nam stalno zbog toga prigovaraju, ali mi smo tu nemoćni - ističe Tomislav Jurić, glasnogovornik ZET -a.
Slično razmišljaju i u Zagrebparkingu.
- Ne možemo joj naplatiti kaznu jer su naši djelatnici gospođu fotografirali kada je već bila u vozilu i nije bilo naloga za premještanje - kaže Robert Mišeta, direktor Zagrebparkinga. Nakon što su poslali fotografije u bazu Zagrebparkinga, dežurni policajac je procijenio kako nema uvjeta da pauk ukloni vozilo jer je vozačica već bila u automobilu, što znači da neće biti ni prekršajne kazne.
Kako je moguće da su inače vrlo ažurni i brzi djelatnici Zagrebparkinga zakasnili u Maksimirsku 68 te je automobil punih 15 minuta bio parkiran i smetao prometu, a nitko ga nije uklonio? No, ni ZET, ni Zagrebparking ne žele preuzeti krivnju na sebe.
Iz tih podružnica Zagrebačkog holdinga pohvalili su nam se kako su reagirali na vrijeme i tramvaje brzo pustili u promet.
No, prema njihovim izvješćima, netko očito nije dobro namjestio sat. U ZET-u navode da se zastoj dogodio točno u 18.10 te da je njihov informativni centar u 18.12 obavijestio centralu Zagrebparkinga. Prema ZET-u, pauk-služba je u Maksimirsku 68 stigla točno u 18.19, a tramvaji su pušteni u promet u 18.25. Tih šest minuta trebalo je biti dovoljno da djelatnici Zagrebparkinga odvezu nepropisno parkiran automobil. U Zagrebparkingu tvrde drugačije. Njihov sustav zabilježio je ZET-ov poziv u 18.19, a prva fotografija vozila poslana je u 18.26. Ako je njihova tvrdnja točna, znači da je ZET zakasnio s dojavom te je vozačici ostalo dovoljno vremena da se odveze bez kazne.
Dovoljni i svjedoci
Što su u ZET-u točno radili između 18.10 i 18.19, može se samo nagađati, ali najvjerojatnije su organizirali izvanredne autobusne linije.
No, nakon odlaska BMW-a u 18.24 tramvaji su počeli ponovno voziti, a promet je normaliziran tek oko 19 sati.
Odvjetnik Krešimir Škarica smatra da se vozačicu može tužiti i ZET.
-Mogu je tužiti zbog pretrpljene štete, iako će je teško dokazati. Došlo je do zastoja prometa, ali šteta nije fizička ni materijalna, nego, kako bismo mi rekli, virtualna - istaknuo je Škarica.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....