POVUKLI SVE PONUDE

Zloglasna putnička agencija zatvorila svoja vrata, bijesni klijenti se javljaju: ‘Gdje je naš novac?‘

Od Državnog inspektorata zato smo dobili informaciju kako su protiv agencije zaprimili sve skupa 19 predstavki potrošača

Ilustrativna fotografija

 Tatyana Komchatnych/Alamy/Alamy/Profimedia

Dan nakon što je Jutarnji list objavio priču Splićanina Nikole Zeljka, koji je agenciji Bravo putovanja uplatio 866 eura pologa za krstarenje da bi saznao da je agencija u blokadi, telefoni redakcije užarili su se od poziva potrošača koji su također ostali bez putovanja, a moguće i bez novca.

Dvije čitateljice iz Zagreba tako su nam ispričale da su trebale ići u Škotsku.

Prva je trebala putovati 22. travnja no početkom tog mjeseca iz agencije joj je stigla obavijest da je putovanje odgođeno, s obrazloženjem da se nije prijavilo dovoljno ljudi.

"Počela sam telefonirati i nakon nekog vremena sam se uspjela čuti s jednim zaposlenikom koji mi je kazao neka mu pošaljem broj računa i da će mi vratiti novac, ali nakon što se direktor vrati s putovanja nakon Uskrsa. Sve sam poslala, ali novac mi nisu vratili", požalila se Zagrepčanka koja je za putovanje u Škotsku, u trajanju od osam dana, agenciji uplatila 1200 eura.

U međuvremenu je u nekoliko navrata otišla do sjedišta agencije koje je cijelo vrijeme zatvoreno, a na telefon je pokušala dobiti i direktora Vjekoslava Piškura koji se, tvrdi, nije javljao.

Druga je Zagrepčanka trebala putovati 24. lipnja i za to je uplatila kompletan iznos, 1161 euro, no tek je jučer saznala kako se putovanje neće održati nakon što joj je iz agencije Bravo putovanja stigla obavijest da je putovanje otkazano te da će joj biti vraćen novac.

"Uplatila sam cijeli iznos odmah jer sam tako mogla dobiti popust, a uplatila sam i neke dodatne benefite za bolja sjedala i slično, sve kako bih što udobnije putovala. No, jučer sam saznala kako od putovanja ništa, a sada se pitam hoće li mi vratiti novac", požalila nam se.

Iskustvo trećeg čitatelja iz Zagreba ukazuje na to kako Bravo putovanja očito ima problema već duže vrijeme.

Naime, taj je čitatelj prošle godine uplatio predujam od tri tisuće kuna za novogodišnje putovanje u Sjevernu Makedoniju za sebe i suprugu, no nakon što je uplata sjela, iz agencije su se prestali javljati. Kada niti tri dana prije putovanja nije stigao voucher niti nikakvi detalji o putu, naš je sugovornik postao nervozan pa je nazvao tvrtku u Samoboru koja je bila organizator putovanja, a za koju su Bravo putovanja bila u ulozi posrednika.

"Tamo su mi rekli da su oni surađivali s Bravo, ali da im Bravo nije proslijedio novac kojeg smo uplatili i da nećemo moći putovati ukoliko ne uplatimo opet. Pa smo stoga opet platili predujam. Nismo mogli vjerovati da je to doista moguće u 21. stoljeću", požalio nam se čitatelj čija je priča slična iskustvu Splićanina Zeljka.

On je, naime, u veljači uplatio 866 eura pologa Bravo putovanju za krstarenje Mediteranom, no u trenutku kad ga je nazvao brodar, tvrtka MSC, da ga obavijesti da im Bravo putovanja nisu proslijedila novac, shvatio je kako od krstarenje vjerojatno neće biti ništa.

Interesantno, službenu obavijest agencije da je putovanje otkazano dobio je tek nakon što je Jutarnji list u Bravo putovanja poslao nekoliko pitanja u vezi slučaja spornog krstarenja, čime smo očito potaknuli agenciju da se konačno obrati putnicima.

Inače, dan nakon objave članka, s internetske stranice Bravo putovanja povučene su sve ponude, a ispod kontakt telefona stoji obavijest da je agencija zatvorena, dok su još jučer navodno radili, a u ponudi imali čak i krstarenja za koja brodaru nisu proslijedili novac.

image
Screenshot/

Direktora agencije Vjekoslava Piškura nazivali smo dva dana za redom, ali on nije uzvraćao pozive niti je odgovorio na naš mail.

Od Državnog inspektorata zato smo dobili informaciju kako su protiv agencije zaprimili sve skupa 19 predstavki potrošača, sve zbog činjenice da su uplatili putovanje koje nije izvršeno, ali im nije vraćen novac, no inspekcija nije uspjela obaviti nadzor.

Naime, u nekoliko su navrata posjećivali fizičke prostorije agencije koje su zatvorene, a iako su Piškura, kažu, pozvali na razgovor u prostorije Inspektorata, on se nije odazvao pa će ga zbog toga prekršajno sankcionirati dok će nadzor nad poslovanjem agencije tek uslijediti.

U međuvremenu nam se s pričom obratila i četvrta potrošačica koje je u prosincu prošle godine agenciji Bravo putovanja za sebe i prijateljicu uplatila preko dvije tisuće eura za putovanje u Dubai koje se trebalo dogoditi u veljači, no agencija će ga nekoliko dana ranije otkazati bez objašnjenja te im ponuditi novi termin. Pristaju na novi termin 27. travnja, no i to će putovanje biti otkazano, i to šest dana prije puta.

U mailu će pisati kako će putnicima biti vraćen novac, ali ne ranije od 15 dana prije primanja ove poruke, no novac do danas neće sjesti na račun.

Inače, prema javno dostupnim podacima, tvrtka Bravo putovanja je u blokadi, a prihodi u pandemijskim godinama značajno su im smanjeni u odnosu na 2019. godinu kad su uprihodili dva milijuna eura.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
05. ožujak 2024 15:25