Lansiran je LikeCroatia.hr, najambiciozniji hrvatski travel portal s tisućama preporuka, recenzija i savjeta za najbolje događaje, restorane, festivale, smještaj i ostale turističke aktivnosti. Objavili su to jučer voditelji projekta Like Croatia nakon višemjesečnog rada na webu u potpunoj tajnosti.
Portal, u potpunosti na engleskom jeziku, prilagođen je za sve koji dolaze ili žele doći u Hrvatsku, a zanima ih gdje dobro jesti, što popiti, koji koncerti, izložbe i manifestacije se održavaju u blizini te gdje se okupati.
Priključite se Like Croatia, najvećem turističkom projektu u Hrvatskoj
Najbolja ponuda
“LikeCroatia.hr prvi je hrvatski portal koji objedinjava kompletnu ponudu turizma”, kaže Miran Pavić, voditelj digitalnih izdanja Europapress Holdinga, u sklopu kojeg izlazi Like Croatia. “Bizarno je što u Hrvatskoj postoje stotine fantastičnih događanja i mjesta, a i dalje preživljava mit da turistima ne nudimo ništa. Nije točno. Nudimo, ali ponudu nije uvijek lagano iskopati i personalizirati”, kaže Pavić.
LikeCroatia.hr počeo je s radom prije nekoliko dana, a nudi kalendar događanja po obali, kartu najbitnijih mjesta, stotine preporuka za restorane, kolumne uglednika iz svijeta gastronomije i kulture, preporuke za smještaj i brojne druge sadržaje. Također, tu je i mogućnost kupovanja aviokarata, a navodno će se u ponudi uskoro naći i rezervacija smještaja.
Voditelji portala smatraju da ne postoji kvalitetna komunikacija između domaćih proizvođača turističke ponude - od privatnih smještaja do koncerta - i stranih gostiju koji često dolaze na nepoznato područje, bez dovoljno informacija o svemu što naša obala nudi.
Najveći HRVATSKI TURISTIČKI PROJEKT: Like Croatia gostima će otkrivati skrivene čari hrvatskog turizma
“Svake godine stižu najbolji jazz muzičari, DJ-i, bendovi, organiziraju se odlične izložbe, plesovi, manifestacije, nautička i gastronomska ponuda uistinu je fantastična, a prosječnom strancu teško je pohvatati sve što nudimo”, kaže Hajdi Ćenan, direktorica Like Croatia. “ LikeCroatia.hr će to, nadamo se, promijeniti.”
Voditelji kažu kako su puno uložili u portal. Pripreman je u najvećoj tajnosti sve dok ovog tjedna blog Netokracija.com nije razotkrio postojanje stranice, no, na olakšanje voditelja Like Croatia, pogrešno su navedeni gotovo svi podaci o projektu pa tajnost nije bila ugrožena dok sve nije bilo spremno.
Urednica portala
Portal uređuje Yelena Primorac, a svakodnevno će otkrivati apsolutno sve što turiste zanima, s najboljim insajderskim savjetima u svakom području. Like Croatia najveći je hrvatski turistički projekt, s više od 40.000 prodanih vodiča ove godine na hrvatskom, engleskom, njemačkom i talijanskom.
Osim knjiških i džepnih vodiča, Like Croatia također izdaje Adriatic Times, iznimno uspješan tjednik na engleskom jeziku u produkciji Slobodne Dalmacije, a ove godine lansirano je i izdanje za Crnu Goru.
Također, Like Croatia s velikim uspjehom je organizirao i Ha Dva O, veliki sajam vode na kojem su se okupili najveći regionalni proizvođači i uglednici iz Hrvatske, Slovenije, Srbije, Bosne, Mađarske i Bugarske. Organizirali su i akciju Dobri restorani 2012, odabir najboljih hrvatskih restorana koji je pratio čak i austrijski premijer.
Akcija je organizirana u suradnji s vinskim stručnjakom Sašom Špiranecom, a vlasnici restorana bili su presretni što konačno postoji poštena, transparentna i popularna top-lista restorana.
Prvi magazin za strance
U nedavnom istraživanju koje je proveo Nedjeljni Jutarnji, hrvatski kuhari otkrili su da nikad nisu imali toliko gostiju kao nakon objave rezultata akcije Dobri restorani. “Kontaktirao me i austrijski premijer da mi čestita na plasmanu”, otkrio je Christian Cabalier, vlasnik pobjedničkog restorana Bistro Apetit. Najsretniji su bili vlasnici manjih restorana koji do sada nisu imali prilike pojaviti se u vodičima i novinama.
Na kioske je upravo stigao Like Croatia magazin na engleskom jeziku, sa 164 raskošne stranice i više od tisuću konkretnih savjeta, preporuka, recenzija za sve goste. Uređivala ga je ekipa Nedjeljnog Jutarnjeg na čelu s Jelenom Valentić. “Ovaj magazin idealan je za svakog gosta koji dođe, a nije siguran kamo se otići kupati, što probati od domaćih vina, u kojem dućanu kupovati”, kaže Valentić. Magazin Like Croatia može se naći na kioscima duž obale po cijeni od 19,90 kuna, a očekuje se masovna prodaja.
No, pravi dio projekta Like Croatia tek počinje. Voditelji puno očekuju od digitalnih izdanja koja su u pripremi već mjesecima. Uskoro se očekuje lansiranje mobilnih aplikacija za iPhone i iPad, a najviše se očekuje upravo od raskošnog web portala. “Ovo je veliki korak za Like Croatia”, kaže Hajdi Cenan, direktorica projekta. “Smatramo da će web site postati glavni alat komunikacije s turistima koji stižu u Hrvatsku.”
Najbolji autori
Lansiranje portala pozdravio je i Tomislav Wruss, direktor izdavaštva Europapress Holdinga, a popularnost i kvalitetu portala prepoznale su neke od najvećih kompanija u Hrvatskoj, poput Ine, Lidla, Vipa, Belupa i brojnih drugih koji su se odlučili oglašavati na LikeCroatia.hr.
Voditelji Like Croatia kažu kako je ovo tek početak - tek slijedi pravi rad na kvaliteti sadržaja i servisa koje website nudi.
“Naša ambicija je postati najposjećeniji travel portal za Hrvatsku”, kaže Tomislav Wruss. “Imamo odlične autore, fotografije i najbolje informacije i naš portal pomoći će svim turistima da ostvare što bolji odmor”, zaključio je Wruss.
40.000 Like Croatia vodiča prodano do sada, 40.000 fanova na Facebooku
Like Croatia već je ostvario izniman uspjeh, s više od 40.000 prodanih turističkih vodiča, izdanjima na hrvatskom, engleskom, talijanskom, a u prodaju su tek krenula izdanja od kojih se očekuje najviše, kao i website LikeCroatia.hr. Organizirana je i uspješna regionalna Ha Dva O konferencija, s najuspješnijim proizvođačima vode iz cijele regije. Uz to, novinarska ekipa Slobodne Dalmacije koja djeluje pod okriljem Like Croatia producira najpopularniji časopis za turiste, Adriatic Times, s više od 50.000 prodanih primjeraka mjesečno, a ove godine lansirano je i crnogorsko izdanje. Ne treba zaboraviti ni Facebook stranicu Like Croatia, na kojoj se već skupilo više od 40 tisuća fanova hrvatske obale.
Stižu iPhone i iPad izdanja
Domaći i strani turisti o hrvatskoj ponudi moći će se informirati i putem mobilnih i tablet izdanja, kažu u Like Croatia. Ovih se dana očekuje odobrenje od Applea za aplikaciju Like Croatia restorani, a uskoro stiže i multimedijalno izdanje Like Croatia magazina na engleskom jeziku koje će biti moguće kupiti za iPad uređaje.
Što sve spada u projekt Like Croatia
- vodiči: Dobri Restorani, Ronjenje u Hrvatskoj, Istra i Vinski putevi, sa hrvatskim, engleskim, talijanskim i njemačkim izdanjima
- tjednik: Adriatic Times u Dalmaciji i Crnoj Gori
- website www.likecroatia.hr
- mobilne aplikacije
- engleski mazagin Like Croatia
- džepni vodiči uz Jutarnji
- top-lista Dobri restorani 2012
- Ha Dva O konferencija
- Adrian, nagrada za najbolje obiteljske i male hotele
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....