Povodom Dana ACI-a koji se obilježava 1. srpnja, ministar turizma Gari Cappelli posjetio je danas u društvu Kristijana Pavića, direktora te vodeće nautičke kompanije, ACI marinu Opatija u Ičićima gdje je obišao i brod „Maslina“ Nautičke patrole Jutarnjeg lista te se susreo s mornarsko-novinarskom posadom na čelu s Mladenom Gerovcem i predstavnicima Hanza Medije, predsjednikom Uprave Markom Smetiškom, članicom Uprave Anom Hanžeković, glavnim urednikom Jutarnjeg lista Goranom Ogurlićem i direktorom izdavaštva Tomislavom Wrussom.
Kako je istaknuto na tom događaju, kojeg su glazbeno scenskim nastupom začinili i mališani iz zbora „Mularija“ područne škole Ičići, Nautička patrola Jutarnjeg obići će 33 marine duž hrvatske obale, od Umaga do Dubrovnika i izraditi ankete među 1500 nautičara, a cilj ove ljetne akcije koja će trajati dva mjeseca je utvrđivanje i uspoređivanje kvalitete usluga marina.
- Jutarnji list je nakon više od 20 godina pokrenuo Nautičku patrolu koja je medijski zanimljiva akcija u kojoj obilazimo marine i ocjenjujemo uslugu, i to na način da anketiramo nautičare, strane i domaće. Na osnovu tih anketa proglasit ćemo najbolju marinu na Jadranu. Ovim se putem zahvaljujem Ministarstvu turizma, ministru i svim našim sponzorima što su podržali ovu našu akciju, jedinstvenu u medijskom smislu. Na dnevnom razini izvještavat ćemo hrvatsku javnost i naše čitatelje kako koja marina stoji i mislim da je to jedan lijepi doprinos razvoju i unapređenju nautičkog turizma u Hrvatskoj – rekao je glavni urednik Jutarnjeg Goran Ogurlić.
- Nautički turizam je definitivno jedan od hrvatskih imidž proizvoda koji naglašava ono najljepše što Hrvatska ima, a veliki doprinos u razvoju tog turističkog proizvoda svakako ima i tvrtka ACI koja upravlja s 22 marine duž obale te kontinuirano ulaže u kvalitetu usluge i ponude. Nautika je vrlo važan segment turističke ponude Hrvatske te ćemo, pogotovo s obzirom na snažni interes s europskog tržišta, dati i snažniji zamah promociji nautike – istaknuo je ministar Cappelli, najavivši kako se unutar Ministarstva turizma planira oformiti i poseban odjel specijaliziran za nautički turizam.
- Kao što ste vidjeli, „Maslina“ je spremna za plovidbu, a Ministarstvu i Turističkoj zajednici je itekako potrebno što više podataka o kvaliteti ponude u nautičkom turizmu. Kroz ankete i odluke stručnog žirija mi ćemo dobiti kvalitetnu ocjenu stanja naših marina. To su nam odlični inputi i podaci će nam dobro doći za budući odjel za nautički turizam. Dobit ćemo odgovore na pitanja koja je problematika, kako nas ljudi doživljavaju i vide, a ujedno i ocjene destinacija u kojima se marine nalaze. Na taj način dobit ćemo jedan sveobuhvatan projekt, bitan za promociju tijekom zime – kazao je Cappelli, dodavši da se ovih dana bilježe sjajni podaci koji pokazuju ekspanziju nautičkog turizma.
- Ovih dana, recimo, u Dubrovniku imamo 70 posto više gostiju koji su došli u marinu. Na cijelom području je rast preko 20 posto. Na tržištu Velike Britanije porast je preko 40 posto turista nautičara, iz godine u godinu naša obala im je najinteresantnija. U Europi je naša obala jedna od najinteresantnijih destinacija za nautičare. Negdje oko 20 milijardi eura prometa bilježi se u tom segmentu na nivou Europe, a Hrvatska je itekako važan kotačić u nautičkom turizmu. Pokušavamo se što bolje i kvalitetnije pripremiti, imamo, što na moru što na kopnu, 20-ak tisuća vezova. Smatramo da nam u ovom trenutku nedostaje oko 15 tisuća vezova da bi pokrili interes koji vlada iz svih dijelova Europe i svijeta – istaknuo je Gari Cappelli, zahvalivši se Jutarnjem listu na ovoj hvalevrijednoj akciji.
Mladen Gerovac, voditelj posade Nautičke patrole, kazao je da je zadatak peteročlane novinarsko-nautičarske ekipe ne samo ocjena stanja u nautičkom turizmu putem anketa, već i da novinarskim poslom, reportažama i izvještajima pokažu kako nautičari žive, što rade, koja su najatraktivnija mjesta i kako ih biraju.
- Dakle, da s njima budemo na plovidbenim rutama, na gatovima, u uvalama, svuda gdje nautičari nalaze ono zbog čega se time bave – rekao je Gerovac.
Akciju Jutarnjeg lista je pohvalio i direktor ACI-ja Kristijan Pavić, ističući da su rado pružili podršku Nautičkoj patroli jer je to odličan način da se iz druge perspektive dobije slika nautičkog turizma u Hrvatskoj i stanja u marinama. Prema Pavićevim riječima, ACI bilježi povećanje brodova i na cjelogodišnjem vezu i onih u tranzitu.
- Znači, sve one najave koje su bile pred sezonu pokazuju se istinitima i očekujemo sezonu koja se pomalo vraća prema brojkama iz referentnih godina – kazao je Pavić.
Osim godišnjih vezova koji čine dvije trećine prometa ACI-ja, prema Pavićevim riječima, prošla je sezona bila na razini 115 tisuća uplova i noćenja u njihovim marinama. Inače, ACI kao naša najveća nautička kompanija, osnovana je 1. srpnja 1983. godine i danas slavi 34. rođendan.
Za sudjelovanje u komentarima je potrebna prijava, odnosno registracija ako još nemaš korisnički profil....