FINANCIJSKI SAVJET

Jedna od najmoćnijih banaka svijeta na meti kritika zbog reklame s transrodnom ženom: ‘Želim veće s**e‘

Kritičari su optužili banku da ima dvostruke standarde nakon što je objavljena njihova reklama s transrodnom ženom

Barclays - reklama s transrodnom ženom koja želi veće grudi

 Screenshot YouTube

Poznata britanska banka Barclays našla se na meti kritika zbog reklame koja prikazuje transrodnu ženu koja prima financijski savjet kako bi si mogla platiti operaciju da ima ‘veće s**e‘. Banka je udružila snage s Channel 4 i snimila seriju televizijskih reklama koje prikazuju ‘autentične i srdačne‘ priče.

Međutim, priča o 30-godišnjoj transrodnoj ženi Luni koja traži savjet kako uštedjeti za operaciju kojom će ‘izgledati ženstvenije‘ nije baš najbolje prošla kod britanskih gledatelja. Kritičari su optužili banku da ima dvostruke standarde, rekavši da nikada ne bi predstavila ženu koja nije transrodna, a koja želi ići na estetsku operaciju.

Takvu ženu bi ‘otpustili ili ismijali‘, a ovaj ‘oglas šteti ugledu i Barclaysa i Channela 4‘, rekla je Stephanie Davies-Arai iz organizacije kampanje.

Barclays želi potaknuti osobe u dobi između 20 i 40 godina da se prijave za sudjelovanje u njihovim kampanjama, u kojima financijski stručnjaci daju savjete klijentima.

U reklami Luna opisuje kako je postala žena te dodaje da je njezin cilj operacija grudi. "Jedna od glavnih stvari koje želim je povećanje grudi ili, da se jasnije izrazim, operacija grudi. Što se mene tiče, kao trans-žene, sviđa mi se ideja feminiziranja mog tijela kako bih otkrila ženu u sebi", govori Luna i dodaje da je uštedjela 7000 funti, ali je ohrabrena investirati i ostvariti svoj cilj od 16000 funti koliko joj je potrebno za operaciju grudi.

Inače, Barclays će do kraja ove godine zatvoriti 178 svojih podružnica. Banka je sponzor kampanej Stonewall, a Channel 4 se povukao s popisa njihovih suradnika prošle godine nakon što je dobrotvorna organizacija bila kritizirana zbog pružanja netočnih informacija u vezi transrodnih osoba.

"Reklama odražava prirodan tijek razgovora između financijskog savjetnika i našeg klijenta. To je autentičan i osobni izraz ooga što je bilo na umu naših klijenata", rekli su iz Barclaysa, piše Daily Mail.

Želite li dopuniti temu ili prijaviti pogrešku u tekstu?
Linker
02. studeni 2024 18:32